THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 December 2016

Perfume Sedondon Couple Angkasawan dan Isteri - INSPIRE by Dr Sheikh Muszaphar & DESIRE by Dr Harlina

Salam uolls....


Hari ni bersiaran nk review sikit pasal Perfume....Perfume of the month la kira nya ni...aku ni jenis pesen perfume mesti wajib ada dalam handbag...jenis penyembur punya orang...laki aku kata makan perfume ngeh ngeh...so aku memang ada perfume of the month..gituuuuuuuu...aku suka bertukar wangian setiap bulan...wangian minyak wangi ni sebenarnya adalah konfiden jugak dalam diri seseorang...bila kita rasa wangi kita akan rasa lagi bangga..wah gitu...lagi tengok apa jenis ko pakai jenis wangian  yang macam mana...kita kena pastikan wangian yang kita pakai orang lain pun suka.then dia tanya..wah bestnya perfume ko brand apa ?? beli mana?? hah mula la nak bagitau..

Untuk bulan ni aku mencuba perfume dari angkasawan terkenal negara Dr Sheikh Muszaphar Shukor bersama isterinya Dr Halina mengeluarkan produk minyak wangi sedondon....yeayyyy..best perfume sedondon ni kita leh feeling terlebih romantik melampau...sukeeeee kan.....satu untuk isteri satu untuk suami..bila pakai sesama feeling wangi bersama...best woo.. 2 jenis wangian untuk lelaki dan wanita iaitu Inspire by Dr Sheikh dan Desire by Dr Halina...yes my currently favourite kami laki bini...




Perfume lelaki nama nya Inspire by Dr Sheikh didatangkan dalam botol comel berwarna hitam 30ml EDP ..kecik dan mudah di bawa dalam beg..bau sangat musky, woody, cinnamon, and clove, amber scent...ok aku describe kan bau nya adalah similar like DUNHILL  Desire botol merah tu....ye tak syak lagi samaa....sangat sedap bau dia...budak ofis aku lelaki suka sebok nak spray...haippp ni laki aku punya....khas untuk bang megat ku....bau lelaki yang pada aku tak terlalu keras, tapi ada maskulin nya...dia macam sweet lelaki gitu la...aku memang admire bau Dunhill Desire ni sejak dulu..kini Inspire by Dr Sheikh dah ada yang sama..mengapa perlu susah cari overseas...local kan ada..ye dak??

Untuk Wanita pulak...aku sendiri pakai dan mencuba.....sama botol sedondon dengan lelaki.. 30ml EDP....sepasang gitu cuma wanita punya warna pink...so comel girlish...i like...ini adalah perfume of the month december ku...bau nya saling tak tumpah sama seperti DKNY Be Delicious Green Apple..ala yang famous botol bentuk epal hijau tu..ingat kan...hah yes sama...bau nya apple, exotic floer, sensual woods...yes aku suka kan bau seperti ini..bau yang kuat tapi soft..bila spray je rasa fresh dan confidence tinggi....so dah tak payah susah payah habiskan ratusan ringgit kalau jumpa yang sama tapi mampu milik...yes harus la pilih Desire by Dr Harlina..




Di antara kelebihan kedua-dua perfume INSPIRE DESIRE ini adalah:

💖 Limited Edition 

💖 Esklusif hanya untuk Dato Dr Sheikh Muszaphar & Datin Dr Halina

💖 Boleh Di Bawa Solat

💖 Tahan Lama (lebih dari 8 jam)

💖 Setanding Produk International

💖 Harga Mampu Milik

💖 Bauan yang sesuai dengan pilihan bauan rakyat Malaysia






 Harga sebotol INSPIRE dan DESIRE adalah :


✏ RM 49 Semenanjung

✏ RM 54 Sabah Sarawak




Bagi setiap 30ml EDP !!! sangat mampu milik....so jangan akak tak payung...ye dah cukup perfect aku bagi review jujur supaya senang korang buat pilihan beli perfume..tak yah memikir sangat..boleh buat hadiah annivesary..hadiah birthday...sangat sesuai...


Sebarang pertanyaan dan info boleh info lanjut korang boleh check it out di :

Website : 

Agent List : 

Facebook Page : 

IG Page : 



#wangianangkasawan 
#wangisampaikebulan 
#InspireDrSheikh 
#DesireDrHalina 
#lucempireventures 
#moonpunyershop
























2 comments:

haz_one said...

Nk perfume angkasawan boleh whatsapp sy, Free Postage..0122702459- selangor stokis

Unknown said...

Saya Agent sah kawasan Skudai. Boleh Whatsapp saya di 0192401223. Atau layari IG saya Meydstores.

Google