THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 July 2008

Stress...!!!

Stress..tensen..bengang sumer ada hari ni..adoi...aku dh agak ada something akan happen..bos aku panggil masuk bilik..tanya pending work since she away to US last week..aku bgtau la satu persatu keje yg ptt aku settle..tiba2 dia tanya lak pasal report audit based on audit sistem..aku dh explain..aku dh baper kali inform IT person Kak Maya psl ni..masalahnya Kak Maya sibuk ngan assignment audit luar..x sempat nk sign in kan nama aku dlm sistem..x pasal2 aku kena sound plak..dia kata aku x kreatif sbb reason yg aku bg x relevan..plak tu leh tanya .."since i'm away for 2 weeks, what did job that u do??"masalahnya camner aku nk buat dh tentu2 semua report dalam sistem audit n hanya kak maya yg blh setup benda ni..aku gk yg kena sound...cam biasa la bos ckp dia semua betul...tensen aku..Kak Maya kena panggil masuk gk..kena explain la apsal jd camni..nasib Kak Maya mmg akui dia agak bzz ngan assignment luar mmg x sempat nk setup..lega gk dgr penjelasan tp hati aku geram sgt2...time2 gini la aku mencari seseorg yg blh aku cerita... DIA..siapa DIA??..opss someone special to me...always hear my happiness sadness..

No comments:

Google