THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

10 July 2015

Positif Aku dengan Drama M.A.I.D

Sekarang drama tengah hot meletop top top harus la drama M.A.I.D kan....kena kritik kecam pun tetap citer ni rating tinggi....sampai tok mak jarang tengok drama pun melekat depan tv tengok drama maid...drama MAID ni adaptasi novel best seller....aku memang suka drama adaptasi novel...aku memang tak miss kalau apa je cerita adaptasi novel ..tengok pelakon gak....banyak gak aku minat dari memula adaptasi ...paling aku suka Nora Elena la...pastu Rindu Awak 200%  Zill & Armel....TLU Teman Lelaki Upahan sampai suka la tengok Ell...then DILB pulak...ok la tapi sejak MAID lagi suka MAID sebab ada Zul Arifin...pastu gandingan dia Ayda Jebat,...krik krik errrr dia lagi ke??

Jujur aku memang tak minat langsung si Ayda Jebat ni...dia macam over gedik sikit...eh kata orang aku pun kadang gedik gak kiki....dari watak Armel Aisyah dia dalam Rindu Awak 200% tu aku memang tak kenan...dalam drama tu kan dia tak suka husband dia..last last baru mesra...tu hah penangan watak....kenan Zul Arifin je...dah la muka cute...pernah terserempak dia kat Jalan Tar masa dia couple ngan Abby dulu tak silap tahun 2010-2011 camtu la...lama sudahhhhhh....Zul memang handsome tau....dulu tak baper sado tapi tinggi...now dia dah sado..oh mak cair nokkkkkkkkk....

Drama MAID nak habis dah hari ni..pastu sambung versi raya...episod dia sikit nau 20 je...banyak cut pulak..aksi mesra semua cut....frust tauuuu....ngeeee....walau kena hentam pasal aksi mesra Zul & Ayda...tapi iolss still leh terima....suweet suweet anje watak tu memang aku sipu sipu ...kencing manis potong kaki la orang kata...impress Ayda pandai berlakon..dah improve tak kayu...terus lupa Armel Aisyah...terus suka Noorul...dia berbakat ....pastu suka padanan serasi dia dengan Zul ..nampak mesra...walau ramai yang tak puas hati adegan mesra itu..tak semua orang suka apa kita buat kan..lagi di bulan puasa ...macam kureng sesuai ...tapi aku tetap sukaaaaaaaaaaaaaaa. ..lantak la mesra anje pun dah nama ko pelakon....melakon kan watak....dosa tanggung sendiri ye tak..sapa suh jadi pelakon...gitu statement aku....kalau korang dua ada jodoh...sesuaiiiiiiiiii ,,,

Kesan dari drama MAID ni...memang aku jadi obses sikit....haha kesan dari suwet suwet manja tu....aku jadi pemanja lak ngan laki hahaha...errrrrr ni betul...tak caya tanya bang megat...dia pun cakap...haihh fefeling maid keeeeeeeeeeeeeeee....pasal kegilaan MAID jugak...bang megat terus bersuara nak beli dumbell...dan dan la exercise depan mata bini tengah syok tengok MAID...hahaha...lawak jeles ngan abam sado zul keeeeeeeeeeeee....kikiki...Fayel pun tak kaco time aku kul 10 tu...bagi chance ...siap nyanyi lagi...mama citer superstar jangan jangan....heheh ...so baik buruk mesra sesebuah drama amik la iktibar kebaikan positifnya....tengok negatif...memang drama pun jadi negatif la...so bagi aku MAID utk aku positif untuk menambah rencah kemanisan rumah tangga....suami isteri kena mesra baru la kurang gaduhhhhhhhhhh...kannnnnnnnnnnnnnnnnn ...haaaaa nak gaduh ingat drama MAID okehhhhhhhhhahaha..ingat part anje suwet suwet...resepi memikat suami..pikat laki kita aje bukan laki orang...eh ni tagline lain daaaaaaaa




























4 comments:

Liyana said...

x layan cite ni sbb husband x layan.. ayda jebat ni lawa kat kulit dia kot.. bersih je nampak.. glowing.. hehehe

Farhana Baharin said...

kaann...swet sgt. tp kejap sgt lorr, dh nk abes pun..rs cm br je tgk 1st episod...meh kt berangan sesama..:)

LizYahaya said...

Hahahaha "pikat laki kita aje!".. cute betul phrase nie hehehe

Suzaini Ismail said...

Sama la..suka sangat tengok cerita ni. Suwet2 belaka..Nasiblah masa tayangan jam 10. Memang sesuai la sambil2 rest kan otak dan badan sambil layan cerita ni..

Google