THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 October 2014

Aku Jual Shawl Instant ...

Salam semua...hari tu dah cita cita nk kuarkan instant shawl sendiri kan....heheh....pastu macam rezeki...tailor dah laju dulu offer jahit kan instant shawl untuk di jual...model pun dari tailor dah pilih snap kan pic....good tailor..alahai model cantik mcam patung.......

Aku tak jahit pun...idok la aku rajin benor nak jahit nya...pegang benang pun gagal...maka biar lah urusan tailor semua...so aku jual je...dan aku pakai jugak...hahaha....peel aku gini la...aku beli aku jual...sama je pun ...tidak la untung banyak mana...tapi suka share sama sama ngan semua apa yang cantik di pakai...kenapa shawl instant...bukan shawl biasa?? sebab aku tak reti pakai shawl biasa...hahaha itu je...dan aku teringin pakai shawl lilit tapi aku tak suka membelit....sekejap pakai rimas.......rimas tang pin....

So now ramai orang dah reti jahit....jadi tercipta la shawl instant pinless....harga berpatutan dari pasaran. kalau pin pun adjust leher..tak yah pikir membelit ke apa...serius mudah...betul betulkan sikit dah siap...kemas kan siap....ok untuk permulaan tailor wasap gambar gambar bersama warna....muka aku pakai ni tak sempat snap lagi...nanti tayang okeh...so sapa berminat shawl instant ni sila la beli...gerenti sukaaaaaaaaaaaaa




HARGA : RM40( Postage RM6/ SS RM10)

Untuk order or pertanyaan boleh melalui :


email : nor.zmy@gmail.com

whatsapp/telegram : 0122056935










1 comment:

hijabera said...

Nice pleated shawl.

Google