THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 June 2014

NYX Pore Filler & Shine Filler Macam Best je

Muahaha jangan kecam aku eh..asik citer mekap aje..lalalal...sekarang tengah demam NYX..kalau orang laki sibuk piala dunia..kita sibuk NYX aje la...meh order order...tutup esok last day...ramai yang tanya ..napa bukan hari gomen gaji...jangan tanya aku...dah meamng seller update to wholesaler...jumaat dah nak submit ke US..nanti tunggu lama lagi ..lagi lama dapat...lagi nak raya ni ...kang sangkut kastam lagi hari...kelambatan lagi...masak aku nak jawab la ngan customer...

Lipmatte Best Sellers tau kat Sephora sebab tu cepat habis...

 Ok selit geng lunch KL Sentral...hehehehe...ngedate bertiga je la selalu..dah dekat kann


Ok tadi lunch hour gi KL Sentral pastu macam biasa la aku suka gi Sephora..jenguk NYX la...hehe bukan beli pun survey barang...pastu snap gambo...amboi biasa dia peel gini...hehehe...ok sapa nak beli kat Sephora sila la ready stock..tapi stok color tak banyak..rupanya sephora jual LipMatte ada certain color tertentu aje...itu pun beberapa aje yang ada....ok maka nya berbaloi la kita tunggu lama untuk pre order ni kay..

8 saja color available kat sephora..lipmatte ada 22 color pilihan


Pastu aku ni berkenan dengan primer NYX tu Shine Filler kotak hitam..Pore Filler kotak putih...ingatkan dia sejenis foundation rupanya tak...ni macam sejenis primer...ala macam krim asas sebelum tempek bedak ....sempat la aku touch up kat tangan...yang Shine kotak hitam tu dia macam berkilat...smooth je bila sapu.....pastu bila rasa kat tangan tak melekat...dia shining...kira cantik la kalau letak kat muka...yang pore tu pulak...dia jernih untuk tutup cela jerawat..dia meresap...ok macam best....dan paling best..harga pre order aku jauh lagi murah dari Sephora jual..harga sephora RM54...aku jual RM36 aje !!!!!!! nampak tak nampak tak jauh beza...so ini barang baik rekomen....ok tu je nak bagitau...ok nak order ye sebelum esok...


Harga Sephora jual RM54.. harga pre order aku RM36...so pilih la nk cepat gi sephora...nak murah tunggu lama beli ngan aku ye...pilihan di tangan anda

Kotak Shine Filler & Pore Filler...hmm nak mana satu eh...

Sumber Google..tekstur nya Shine Filler & Pore Filler..yang pasti aku dah cuba tadi..yer macam best..ok masuk order untuk diri sendiri..huhu

Oh pastu tadi jenguk gak eyeliner marker..sempat cuba tapi tak snap pic mata...SA sephora dah usha akak...akak cuak cepat cepat keluar Sephora heheh..ni pun best..sapa baru nak belajar pakai eyeliner sesuai...akak dah minat yang super fat tu..akak kan suka tebal tebal..harga akak jual RM32 & RM33 je...harga sephora RM39...




whatsapp or SMS : 0122056935 
(please jangan call yer....akak kat opis tak larat nak layan orang call..tq)

email : nor.zmy@gmail.com











4 comments:

Liyana said...

best best... sy pun suka masuk sephora.. beli nye idok... hehehehe

eynda said...

Tak pernah pegi sephora ni... pening tengok bahan2 nak mekap haha...

Unknown said...

bile bukak order lagi? macam best jer primer tu...

Farra Da Smiley said...

Sephora ada berus2 tak mimi?

Google