THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 April 2014

Proses Penghantaran BATCH 8 - GENIE BRA /CAMI SHAPER

Aku nak maklum kan kepada pembeli genie bra,cami shaper,panty ..ada yang whatsapp nak tanya status...ok barang ada separuh dah sampai...petang ni baru aku gi collect..separuh lagi hari rabu...so harap semua dapat bersabar ye tunggu barang sampai..

Belian secara pre order memang memakan masa sikit berbeza dari ready stock...hehehe penat la aku duk ulang cakap...ini jual PRE ORDER...aku tak marah cuma nak customer faham kan betul betul maksud pre order....KUMPUL ORDER DULU BESERTA PAYMENTDAN BARANG AKAN DI SUBMIT ORDER MEMAKAN MASA LEBOH KURANG SEMINGGU SELEPAS CLOSED...

Huwaa penat tau nak explain...semua expect ready stock....sorry korang memang tak jual ready stock...cuma biasa order aku akan amik extra....so extra tu kalau kena size warna boleh la jual ready stock...tapi kalau nak amik ready stok banyak banyak memang tak la...reason nya aku jual online...ruang rumah aku terhad nak simpan all stock...dan laki aku tak nak ada sebarang stok disimpan...so sebab itu aku jual secara PRE ORDER..lagi pun pre order murah beli borong...kang kalau aku jual ready stok harga bukan murah macam sekarang...so harap la sangat korang memahami nya konsep jualan..nak harga murah kannn..ok sabar sabar tau...tak rugi sabar nanti dapat jugak...hehe..

PRE ORDER BATCH 9 akan dibuka after aku setel proses packing pos barang pada customer dengan selamat nya....sabar ye tunggu nak drop order....bagi aku masa kay...huwaa nangis tau packing bukan 1 -2 barang...almost 200 tau...bersengkang mata aku ...so aku harap tolong tolong memahami jangan marah marah kalau lambat...jangan komplen lambat....ok ampun maaf dipinta sepanjang operasi berjual beli berlangsung.....

Malam minggu OT yer...nak siap kan list list order..nak kira pastu submit order

Patah tangan menaip alamat pos laju..semua dah ready...barang sampai terus packing masuk sampul then seal...


Coming Soon...IWATAGA Sports bra ..size S- L saja...harga sepasang with panty RM45....tapi promo RM40...harga tak termasuk postage...take note












1 comment:

AIE AND FAMILY said...
This comment has been removed by the author.
Google