THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

09 April 2014

Kenapa Lama Tak Update BLog?? - (Orang Tanya)

Assalamualaikum semua....lamanya tak jenguk blog....kenapa kenapa...bukan dulu cakap blog ni jiwa ko ke......aku bzz la ..macam macam nak buat.baru nak buat draft..dah boss panggil..mimi tolong ini itu..ok tak merungut...keje didahulukan ...blog kendian kendian takpe..bila kendian tu  yang aku malas...hahaha..salah satu faktor lagi..dulu aku rajin buat draft blog awal pagi pagi sebelum sampai opis sebab aku sampai awal...sekarang tidak...aku dah gi keje sesama bang megat...jadik nya aku sampai opis ngam ngam waktu 8.30 pagi...so masa sampai opis tu dah terus buat keje...sampai la lunch ...pun tak tengok blog sangat sebab nak lunch together ngan opismatte...kalau dulu kat dept lama aku rajin makan atas meja...now kat dept baru ni...ada kawan makan sekali satu meja...segan pulak tak join hehehe...jadi nya masa lunch takde ngadap depan pc dah...pastu time balik lak...dah lemau lemau tak sabar nak balik..sharp 5.30 petang balik...pun balik sekali ngan bang megat ...dia balik lambat ..kadang dia memang lambat sangat...so aku tumpang opismatte jiran balik sekali...balik rumah kejaran masak masak tok laki nak makan....pastu kepenatan...baca wasap wasap....org order barang...layan Fayel jap...pastu tido....so balik rumah memang tak ngadap dah blog ni..ada takde aku BW dalam henpon je sblm tido....ok gitu la serba sedikit kebizian yang tak baper nak bzz kenapa lama tak update blog..hehehe..ok till rajin hembus sikit ku story mory citer tergendala...ok bye



rutin pegi keje balik berjemput dan naik lemak hahaha...

makan breakfast dalam kete tau...tak sempat nak makan kat opis sebab sampai je dah ngam gngam 8.30 terus keje


5 comments:

Aeen said...

seronoknye gi keje n balik husband antar n amek...hehe..

Unknown said...

kemain lg... abg anta amek keje... heeee

MOMMYLIN said...

kakmi sama la ngn lin g kerja dhantar dan dijemput.. makin malas da rasanya.

Chekgu Azrine said...

Nikmat btulkan blk keje g keje ngn husb tercinta giteww

diana aziz said...

Busy mummy... hehehe.... best kan pergi dihantar, balik diambik. time tu la blh rehat kejap b4 sambung jalankan tugas as a wife kat rumah lakk..

Google