THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 March 2014

Supplement untuk Badan Sendiri #naksihat #nakcantik #nakpregnant

Segmen cantik nak sihat bertenaga...bukan iklan ...ye bukan iklan..hastag #sayajual pun bukan...tapi #sayapengguna tu betul hehehe...dan menginjak 30 an...plus plus jangan tanya...semendan la kalau orang tanya umur 30 aje memanjang ..jari asyik tunjuk 3 jari hahaha...ok tak kelakar...sejak sedar diri dah 3 series aku baru la berjinak dengan supplement...sebelum ni aku ignore buang belakang...orang citer la best ke apa ke...aku buat tak tau tak dengar..sebab aku tak minat nak makan ....lagi aku pun ada ubat lain yang wajib di makan setiap hari..ubat penyakit aku tu la...sampai la kesedaran timbul...aku tanya Doc Neurologi aku advise suruh makan supplement untuk kesihatan jugak selain ubat ubatan aku tu...at least support badan yang sememang nya dah sakit ni...

Akhirnya mengikut trend jugak...heheh...Shaklee pilihan ku...memula cuba trial dulu ...pastu rasa serasi baru la beli botol besar untuk diri sendiri berbaloi...TQ pada Aini yang tak kedekut bagi aku cuba produk Shaklee..apa aku nak makan semua dia bagi je cuba...sebab tu rasa senang sekali beli dengan dia..sangat suka...TQ Aini for ur best service ...fuyooo..promote baek...Aini bagi percuma barang heheheh...sila jenguk IG @myvitashoppe @myvitashoppe..banyak promo, info pasti tertarik hati terjebak jugak suka shaklee..hEhe ok dah habis iklan free ikhlas...

Cantik adalah keutamaan dah umur 3 series ni...macam cantik je..pffft ....tak cantik pun tapi aku nak kebersihan kulit luaran dan dalaman...aku pilih makan Vitamin E...pastu aku makan Vitamin C Sustained Release 2 biji tiap hari...bestt woo pil ni masam masam makan...tak suka masa boleh telan...Vitamin C ni selain cantik untuk kesihatan jugak...pastu nak pastikan tenaga recharge power rangers aku makan B complex plus asid folic sebab nak pregnant jugak...pastu telan GLA Compleks...yang nampaknya dengan izin Allah period aku dah regular untuk 2 cycle...boleh aku la aku cuba merancang anak no.2 ..moga ada rezeki...oppss ada satu lagi Omega Guard...yang ni aku bagi parent mak abah...so far feedback mak abah positif..so continous makan ni...

Review atas macam ko obses nau Shaklee..mana ok aku makan la...lagipun sesuai ngan badan..serasi katanya...selain Shaklee..aku makan Minyak Kelapa Dara atau nama nya VCO. VCO brand banyak di pasaran..memula makan Treenea...ok gak rasa tak penat...pastu jumpa VCO yang mg nya tinggi brand Orifera...sebiji kapsul 1300 mg...berbanding Treenea 500mg je...so nampak mg besar makan yang lagi besar mg la...nak bagi badan energy..asik tak ngantuk je...so far makan nampaknya sampai ke malam badan segar tak ngantuk sangat...bangun pagi pun dah tak liat liat....ok sebotol baru RM35....aku bukan dealer...beli pun ngan opis matte..so mana nak cari..cer cari kat kedai pasaran luar ye...cuma aku leh rekomen VCO Orifera ni memang elok..ok daaa panjang bebelan kesihatan hari ini...ok share la supplement korang pulak...kot ada yang bagus kan...majula supplement untuk badan kita...kuat kuat...#nakcantik #naksihat #nakpregnant


Kaunter ubat di workstation sendiri....bersusun...letak umah harem nak makan culas..letak opis nampak depan mata ngap sebijik


Supplement cantik ku...mesti makan Vitamin E ni...dah almost 5 bulan makan...


ESP pun baru  ku makan...soy protein ..nak cantik boleh..nak subur boleh..semua boleh...

Every morning i drink ESP with Choc Milk..amboi speaking



Vitamin C sustained Released..suka makan gitu je sebab masam masam...rasa makan asam boi...


Ehem ehem TTC balik..nak pregnant semula...hormon tak stabil..makan ni dengan izinNya 2 cycle period lancar stabil...mudah mudahan adik baby this year ok

Ni Suppment untuk weekend or cuti...ngappp sebiji..hope tak lupa heheh


VCO brand Orifera

2 biji kapsul 1300 mg x 2..= 2600mg...besar mg nya..

______________________________________________________________________

PS :

STOK BARANG GENIE BRA MASIH PADA SUPPLIER UNTUK COMPLETE KAN BARANG.... HARAP MEMAHAMI YER...TOLONG SABAR SABAR SABAR...LAIN KALI TAK SABAR JANGAN BELI PRE ORDER ...CARI READY STOK ...BYE







6 comments:

Siti Munirah said...

samalah dengan saya. bila dah masuk 3 series terus rajin amalkan supplement dengan jayanya. hahahaha...

Unknown said...

yup, kita pompuan kena jaga badan ni sebab nak pakai lama kan? bukan semata2 untuk suami jaa, paling penting untuk diri sendiri. sayangi diri dulu

Anis Azalea said...

Aku mmg mls makan. Dulu makan pastu stop. Pastu makan dgn jayanya sejak pregnant. Now continue. Tapi aku lebih kepada kurma dan madu and susu kambing. Pemakanan sunnah katanya. Nak tahu 3-3 ni aku liat nak makan. Tutup mata je telan.

Aida the Pinky said...

hai, u mkn jugak ke norculat dan duphaston? utk ape yer?

Ann Ishak said...

semua yang atas meja mung, ku makan jua...berganti2 dengan herbalife jugak :)

Bitt (doubeIS) said...

hehehehe bagus la mimy ni..

kena ssusun atas meja mcm tu baru rasa nak makan..kalau tak dok dlm cabinet apa pon xnampak...terus jadi tak ingat ehhehe

Google