THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 March 2014

PRE ORDER BATCH 6 - CLOSED CLOSED CLOSED



Alhamdulillah dan terima kasih yang berjuta buat yang join borong untuk PRE ORDER BATCH 6...tak sangka Batch 6 sambutan masih menggalakkan...syukur pada mu ya Allah atas kurniaan rezeki di sebalik macam macam dugaan..order dah closed....now keja saya nak sort order..submit order..complete barang dan pos...harap bersabar menunggu..jangan risau ..apa apa saya inform...dan kalau saya terlepas pandang ke lupa ke apa ke...sila la inform saya semula...jangan meragui pre order saya...ini adalah batch ke 6...sudah 6 batch saya berjual beli dengan genie bra ini....maaf salah dan silap sepanjang berjual beli...apapun next order batch ke 7 lagi 2 minggu ye...nak rehat...tata...





No comments:

Google