THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 March 2014

Mini Photobook FREE - 5 Sudah Siap

Salam...rentetan dari promo photobook free yang pernah aku kecoh kat entry sebelum ni... tak silap tahun lepas...aku kan tamak rembat banyak...habis semua email aku guna semata nak Free...hahaha gelak jahat...Free kan harus la bijak langkah panjang...guna email sendiri ada 4..pakai bang megat punya...pastu member member...heheh tq Diana & Ika..sudi memberikan email untuk groupon photobook free ni...

Finally 5 dari 7 mini photobook yang di beli dah siap..ada lagi 2..dan seharus dan semestinya aku berterima kasih banyak banyak buat Nik Hakimah Queen...Nik yang tolong design semua...Nik kan amik upah design...harga upah pun berpatutan sangat...berbaloi...nak harap buat sendiri memang tak la...lagi ada 7 buah...tak kose la...serik aku pernah konon nak buat sendiri sudahnya ke laut dan expired date...belajar dari pengalaman...kita tempah aje pada yang sudi..

Bila 5 dah siap...happy nya tak terkata...bila dapat pos laju ada photobook gembira satu macam ko...seronok sangat..ada memori....most album banyak buat untuk Fayel...koleksi gambar gambar dia dari kecik...dan selebihnya memori majlis aqiqah, zoo negara, playland, bercuti cyberview...Next nanti kalau ada lagi promo free ni aku nak grab banyak banyak lagi..berbaloi sangat...hanya bayar kos postage RM8 ..walaupun album mini ni kecik je...tapi bagi aku ok kot...kalau nak besar tambah duit ye...takpe la aku ok je mini pun...yang penting FREE ...heheh





Promo Groupon FREE...grab 7 terus ..hamekaw

taraa 5 dari 7 photobook dah siap..mini photobook yang comel lebih kurang size bekas CD....ada 2 lagi masih tengah disiapkan...TQ nik

Album Majlis Aqiqah Fayel masa umur 5 bulan...

Album Playland Fayel

Album jalan jalan Zoo Negara

Album bercuti family Cyberview Resort

Koleksi Fayel dar 8 bulan - Setahun...ada 2 lagi koleksi pic belum siap...tak sabar nya siap

Ok ini mini photobook Fayel...5 dah siap...korang yang beli dah baper siap hehe (ayat berlagak minta lempang ok bye)




4 comments:

amal said...

akakkk, saya ada 3 je. tupun x buat2 hahaha. adoi malas yg amat ni.

cydayf said...

wahh.. bestnya kak... :)

ieza ashaari said...

Kohkohkoh..za 1 pn xsiap..lptop msuk bgkel..alasan..

Queen said...

mimy dah siap 5. nik satu pun ampuuunn.. tak buat lagi hokeh.. gile lepas ni marathon.. hahhahahhahha....

(duk buat orang punye.. sendiri punya sebab free maka nik buat2 lupe.. eh.. haha)

Google