THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 February 2014

Fayel Demam untuk Tahun 2014

Hamik ko update..heheh Salam semua...hari ni selasa...mood aku anak beranak sebenarnya tak sihat dan susah hati ...Fayel demam setelah 6 bulan bertahan...last demam bulan 8 last year 2013...demam datang juga pembuka tahun 2014..pagi ahad tu dah rasa lain kat Fayel dia tak aktif lasak sangat...nak tengok tv pun nak beriba...pastu merengek je...suh urut kaki la tangan la...ok check suhu belum demam lagi baru 35 celc...ok mandikan basah kepala...tengahri tu elok je...tup tup petang nak gi besday anak bff gxixg dia dah tak de mood...plan tak jadi pegi..tapi bg makan ubat dia mcam dah ok sikit..ubat pun melilau cari stok ...sebab tak simpan..fayel kan lama tak demam...so bad..

ok jadi pegi..kat sana pun dia ok..main semua...tapi nak kepit je la ngan mama dia..tapi start nak ke malam...badan Fayel panas sangat sangat...so take turn..bang megat...Fayel ni demam nak bang megat je..huhuhu mama tak nak.,.ok fine...dia nak dukung...aku mana la larat dukung Fayel 18kg tu...so lap lap badan semua papa dia...tq my man..hohoho...sampai la berjaga ke pagi..aku?? aku bantu doktor la..suh amik kain aku amik ,...amik air aku buat tu je...hahaha...teruk tul mama fayel...no no dont blame me...fayel yang tak nak aku...so over to u papa... 

Semalam isnin bawa klinik...Fayel ni dia kena on antibiotik...aku seboleh nak hide..tapi agak tinggi panas nya..dah cecah 39...makan ubat pun melalak muntah kan balik....Fayel ikut mood makan ubat...mood baik dia buka mulut...tak baik dia meronta..so takpe la masuk ikut bontot pun...semalam after balik klinik tido..kami laki bini ada la keje buat...huhu nnt ku stry eh..mendeko rumah...ok sudahnya hari ni aku yang demam sakit urat..tapi datang opis gak..ada keje untuk bos...rasa nak balik je..tak larat sungguh...ngan aircond....bertambah tambah sakit badan....nak balik pun takde transport...aku gi keje husben hantar ..balik cane...alahai...jap gi tido dalam surau la...lagi musim panas membahang ni..musim denggi buat kecuakan melanda...moga tak de apa lakan...amin...



Pagi ahad dt start kepit celah peha....tanda nak demam

Sian anak ku demam melanda...lama tak demam kan sayang...takpe la rest ye..,.positif demam nak kuatkan antibodi

Fayel otw klinik....muka layu je...selalu kan aktif

Ngan aku sekali tak cukup tido...huhuu

Hari ni konon konon buat jus oren with ESP nak bagi vitamin C kat badan...senang mudah with shake n take...huhuhu aku jual key...tapi muka tetap takde mood...aku demam


4 comments:

ayahmamilisa said...

aunty dd doakan fayel cepat2 sembuh k..mimy take care ye..jangan lupa makan ubat sama ;)

Chekgu Azrine said...

cepat sembuh ye fayel handsome.

PetakBunga said...

lekas baik ye..

pas ni mesti makin sihat dan kuat ye.. dapat antibodi yg kuat.

diana aziz said...

Mimy, muke Fayel dlm gmbr dlm kreta tu, sebijik sebijan fotostat muke Megat. hahah... Btw, get well soon mimy... jgn malas2 pegi check kt klinik ye,,,

Google