THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 February 2014

Dugaan Sakit Dugaan Hilang

Salam isnin ....minggu lepas adalah minggu sakit..dan berdugaan....kali ni demam berpanjangan...hampir seminggu ...adoyai tak larat tak boleh bangun...mengigil gigil badan....sakit urat semua....makan pun tak selera...asik muntah je....sakit penghapus dosa...huhuhu...walau demam dapat MC pun...Fayel pun kena take care jugak...dia demam on off...doc suh aku rehat..tapi still jugak tak boleh rehat..Fayel sikit sikit mama mama...tak layan kan anak...sian la pulak dia pun baru nak baik demam nak perhatian....tu yang demam lama nak baik sebab badan tak cukup rest..sampai kena gi hospital kot kot ada denggi...cuma viral fever je.... 

Baru nak baik demam ada dugaan baru pulak...handbag aku hilang...ada pencuri masuk rumah....kejadian berlalu kejap je...aku gi umah mak aku sebelah umah tu nak panggil Fayel balik..rasanya dlam 20 minit gitu kul 10.30 malam..masa balik tak pasan lagi..tapi pasan la pintu aku macam renggang ditiup angin..aku pun memang tak kunci silap aku la...konon nak gi kejap sebelah je...besok pagi baru aku pasan handbag takde...menggila cari...tak jumpa..sah la rumah aku kena masuk orang....dugaan betul...semua dokumen dalam handbag...habis diangkut nya satu beg....jahanam tul pencuri ni...rumah takde la kena geledeah ke hapa..cuma handbag je dia sapu...kuarang ajar kan menyusahkan aku..nak buat report polis,,,gi buat ic lesen...stop all transaksi bank.....dan beg mekap pun sekali kena cilok....aku takde mekap...pucat lesi la muka hehehe...apapun aku bersangka baik semoga dengan segala dugaan sakit dan kehilangan barang...Allah akan memberikan rezeki lain yang berlipat kali ganda amin...



Berstokin daiso sepanjang demam..takut masuk angin....best la stokin daiso ni nak beli lagi...

Hari ke 3 demam gi refer Pakar HKL terus gi amik darah

Tak tahan sangat ..bahu ke bahu la kita...heheheh...

Bosan asik telan panadol....antibiotik..demam tak kebah jugak...aku minum air akar cina ni..nampak nya kebah

Perkara yang baut demam tak baik jugak..huhuh...sana sini tak berkemas....

Dugaan handbag hilang pulak....sedih gile kot meraung aku sobsssssssss..bukan sebab handbag tapi nakbaut dokumen adalah menyusahkan

Ke UTC nak buat IC , Lesen..nasib baik weekend UTC bukak..

Wajah baru mykad pucat lesi...huhuhu sian iolls..mekap pun takde..kena curi gak
Bersabar & Bertabah ..moga diganti dengan rezeki yang lebih baik


Apapun hari ni dah kembali bekerja...salam isnin semua.....mekap pun cari mana ada je...tak boleh tak mekap aku pucat...

12 comments:

MsBabble said...

sabar ye.. dugaan sungguh

Zaza Abdul Latif said...

cobaan... ada hikmah disebalik apa yg terjadi..

MOMMYLIN said...

semoga kakmi tabah...
nasib pencuri tu tak buat pape..
seram gak klu dia menyorok.

msredcheesecake said...

dugaan tu penghapus dosa2 kecil ka;au kita sabar... sabarlah k...

Unknown said...

ujian.. nasib xde pape jd..

tp tula kan.. bile dh dokumen sume hilang... bab nk buat tu plk 1 hal... huhu... n kne ade mse g sane sini... tu bru wat ic.. kad2 bank sume belom lg...
sabar ye kak..

DYatie ABakar said...

Sabar Mi. InsyaAllah Dia akan menggantikan semuanya keada perkara yang lebih baik.

safiyyah osman said...

sabar kak.. insyallah ada y lebih baik y nak dtg.. semoga akak n fayel cpt sehat.

ctmah said...

alahai..sedihnye tgk gamba kat kat ic tu..tiap x tgk ic, mmg ingatlah handbeg kena curi..uuuuu

diana aziz said...

Pencuri ada dimana2... jd kena hti2 tau mimy. pintu rumah dan pintu pagar kena selalu kunci walau nk kuar sekejap. apapun, tabah ye mimy... btw, semoga cepat sembuh. sekarang ni mmg musim demam...

diary_ciknaa said...

dugaan.. semoga akak terus tabah k

fifi said...

Haah la kak...sedih tengok ic...pucat nau gambar kat situ.takpe.pasni kita sihat balik ye..

Rosmawani♥ said...

Sabar ye kakmi.. Allah akan gntikan dengan yg tbaik kakmi :)

Google