THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 January 2014

3rd Batch Order Dah Selamat di Poskan

Salam Selasa...esok Rabu..Lusa Khamis dah cuti ..ok nak bagi tau sikit ni...untuk 3rd order Genie Bra , Cami Shaper, Panty dah selamat sampai hari jumaat...maka bermula la aktiviti tsunami bra melanda...bila tsunami bra ni ...memang kelibut sikit...minggu ni lagi kelibut huru hara ..dengan air takde...boleh pulak paip air depan rumah pecah..pastu dapat tau pulak pengumuman dari pos laju ...isnin adalah hari last pengeposan untuk sampai dalam minggu ni jugak..selepas isnin pos sampai after tahun baru cina..macam nak gile aku mengerjakan order orang...Fayel pun aku tak layan...sian dia..apapun barang dah selamat pos..untuk no tracking pos...sorry aku tak sempat nak wasap email pada yang mengorder...bzz sokmo....ntah apa yang dibizikan..bizi body, LLB look like bzz...sudah nya aku tertinggal all the tracking number kat rumah..baru konon nak update kat opis..huwaa maaf ye...so sesapa yang aku ada terlepas pandang order dah bayar tapi tak update...sila bagitau cepat ye...aku nak bercuti ni...nanti next week dah tak layan dah huhu...ok terima kasih yang membeli memborong bersama sama ....maaf kalau ada terkasar bahasa sepanjang dealing...jangan serik ye..

PRE ORDER 4th batch BRA, CAMI SHAPER, PANTY WAIST akan di buka sehingga 1-7 FEB 2014...next pos minggu 10 FEB 2014.. macam biasa boleh whatsapp 0122056935/email nor.zmy@gmail.com..sila bagitau untuk 4th batch...



Longgokan dah sampai petang jumaat..terima kasih suami ku bertungkus lumus gi amik kat supplier..jasa mu ku kenang
\\

Pengumuman penting...terus hura hara minggu ni TSUNAMI bra..kelam kabut kejar time ..so korang please take note ye yang mengorder tu


Budak pos laju yang tension kot barang aku banyak giler hahaha...dari no.1080 sampai la ke 1107...tak habis habis hahaha


5 comments:

chuya - the mother of A's said...

mimy yg cod kat menara camne?

Izwa Kamaruddin said...

rezeki tu :)

mommychaa said...

tahniah kakmi.
good effort!
ewahh ayat aku.
hahahah.

ariana8733 said...

wahhhh..rezeki kak mimy anak beranak tu...

diary_ciknaa said...

alhamdulillah rezeki..

Google