THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

01 July 2013

Ke MyDear Warehouse Sale June 2013

Aku citer program hari ahad la ye…program hari sabtu gambar still tak lepas load…nyampah…..sebab sabtu aku dah ke IKEA so aku adalah tak berharap ahad pun aku akan keluar ke mana mana…kecuali aku nak ke cosway beli sabun …pasal ke mydear ni pun kebetulan…aku tak harap la EA pun nak pegi…biasa sale mydear ni dia yang gi belikan sebab opis dekat area sana…dari rumah aku Gombak ke Puchong ni jauh hokay…bukan Puchong IOI Mall tu dalam lagi nak ke Putra Perdana…aku tau area ni…sini adalah rumah baru kawen duk sini…serius jauh…kot kalau dari arah kajang, bangi cyberjaya akan rasa dekat la ada highway… 

Kul 4 petang tetiba EA cakap ngan Fayel….jom jom kita jalan nak…ehh sekarang nak jalan ajak Fayel je kan…aku tak offer huhuh sentap…dah dengar nak jalan tu…aku pun bersiap la…yer ar tu kiasan nak ajak aku jalan gak tu kan kan…serius aku tak tau mana hala tujuan main ikut je hahaha…sekali masuk kete pertengahan jalan masuk highway NPE straight je…baru aku tanya…eh nak kemana kita….EA kata gi mydear puchong…wohooooooo terus suke bebenor…sebab memang ada benda nak beli….. Sampai mydear dalam kul 6 petang gitu ar..orang still ramai…adik ipar EA kirim nak stroller murah…focus kat luar dulu…so dah dapat yang harga RM90…then baru masuk dalam cari barang untuk Fayel…target sebenarnya nak potty train…so aku ke bahagian memilih potty train..macam macam pilihan…salesgirl rekomen aku yang RM31 punya…katanya best seller yang jenis ni la…ok la dah dia kata gitu amik yang itu sebab murah…. 

Pastu target kedua nak portable car seat…yang just sangkut kat seat clip je…ok harga RM48 tinggal satu color je putih beige..ok angkut..sebab di idamkan….tup tup nampak satu lagi sesuai untuk potty train tapi yang ni just letak kat toilet bowl…eh comel…hahaha ok RM20 aje…grab…giler semangat betul nak mempotty train Fayel ntah berjaya ke tidak ni…will see hope Fayel pandai la nak guna…aku la bertabah nak ngajar nanti….jangan poyo aje sudah… 

Then dah nak balik…tinjau mainan untuk Fayel…kami jarang belikan dia mainan..hmm saja je la beli kan…tu yang kemain belek apa la yg best ni…tetiba ada orang tegur…”kak mimy..” …wehooo jumpa geng mommies gojes Ros Anis in da house…dia kata tak nak beli mainan teman bff hannan….then EA nampak aidil laki anis…dia sembang jap sudah nya kitaorang bergebang kat luar tepi kereta huhuhu…si airiell kemain sedap dalam kete tak sedar diri....



.Fayel budak kuat jalan...kalau jalan segar aje

Ruang legar MyDear jam 6 petang pun ramai...

Encik Awak dan anak bujang nya Fayel memilih stroller untuk adik ipar

Fayel pilih yang biru ni...haishhh asik membotol aje






Setel luar masuk dalam ...

Target pertama..Potty Train


Target kedua Portable Car Seat

Sempat terjumpa geng gojes supermum Ros Anis dan bff nya Hannan


Hasil pembelian ngeh ngeh

Dan mainan jugak...






Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

17 comments:

Lyana MK said...

pegi jugak kau kak.... jelesss! selamat berpotty train fayel!

Unknown said...

kemain awal mimy beli potty train..ehehhe

Unknown said...

kte pn target potty train tu jgk tp kte amik yg RM16 letak kt bowl tu.huhu.

Chekgu Azrine said...

Gigihkan diri ye sis mimy berpotty train fayel ek..good luck!

Aty Fared said...

Aku tak sempat kesane ritu..sdngkan dah plan awal giler dah...adeyyhhh...

Bitt (double IS) said...

lama tak pergi warehouse sale..fayel dah besauu ;)

mekchu said...

yg troli barbie (gmbr kat ig) tu dapat dr mana lak?

m@m@yAyA said...

Akk lau thu pegi nak krim buggy..
Eh cm best jer toys fayel tue..huhu

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Smgtnya nak potty train dah..daku ntah bila nak mula.awl thn dpn la.hehe

Rosmawani♥ said...

Wah nak jumpa kak mimy jgak..huhuhu..bestnyer shopping brg murah :)

Nurul Izayani said...

Bestnye dpt pergi sale mydear ..i is jeles..hihih

mrs kayrul said...

memanjang jer ketinggalan bab warehouse nie...huhuhu

kayrul x sempat ajar lagi hadif potty train tue..klu dah pandai boleh jimat pampers...hehehe

Arena said...

Salam

Nak gi gak beli menan utk Farhan hehe.

PinKy MoMMa said...

alor nak pergi tapi mcm2 jadi..jadi kena cancel huhu..sedih mak tau..nangis selow selowwww

ctmah said...

tak sempat nak tanye akak, akak dah terjah dulukan..hihih

Unknown said...

tak pernah lagi pegi mydear sale ni, lagi pun tak members dengan mydin

Jue @ atanayuiman said...

gambar stroller tu takde ke dear? hehe nak tau gaks yg RM90 tu yang camnie... mydear warehousale ni memang best!

Google