THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 December 2012

Bzzz Training + Exam - Secretarial Course

Rasa macam blog ni dah bersawang aku tak jengok...blogwalking apa tah lagi....aku bzz beb...look like bzz pun hadoo..nak tulis memacam benda tapi blank...buat masa ni fokus blog dah takde...muahahah..blog pun kena fokus eh...lalalala...aku sibuk dengan training Secretarial Course 18 hari  kena completed..tapi bukan la straight 18 hari ko keluar opis...takde kat opis mau la Boss tak senang duduk...jadi PA ni kalau lama sikit tinggal Boss..mula la gelabah Boss...henpon bzz sokmo mengalahkan jaga suami sendiri...

Aku terpilih untuk kelas Batch 3...Batch 1 dah selamat sudah...dijangka tamat bulan Feb...Batch 2 tamat bulan Mac...aku ni Batch 3 di jangka tamat bulan 4...pehh lama...ingat suka suki enjoy makan, setakat dengar..oh tidak...kali ni training ada assesment...maksudnya ada exam ...huwaa matikla lamanya otak tersimpan nak jawab exam...dah la sejak bersalin pelupa...kena makan kismis banyak ni...ok kongsi Fayel nya kismis eh...

Bila dapat je email dapat join untuk batch 3 apa lagi terus yahooooooo....yippie yo...suka kemain ngko kan...mau nya tak suka...tempat Royal Lake Club/Kelab Tasik Perdana...ibarat keluar dari zoo ni aku rasa...burung terbang sangkar ...hehehe...rileks kan minda...its leisure day..bila lagi nak berseronok ronok kan...seronok la sangat...seronok bagi aku kat sini dapat jumpa all secertary lain department...masa ni la nak beramas mesra kenal kenal share pendapat luahan rasa...i like...batch 3 aku ramai super duper seniority...mostly yang jaga chairman, evp, chief...at least dapat la juga aku berkongsi rasa situasi aku sekarang yang baru berjinak jaga orang orang besau...huuhhuhu..serius menguji kesabaran...pitam...hahaha

Hari pertama aku ke RLC aku sesat...heheheh...padahal rumah dekat giler...nama je duk KL dari kecik...jalan leh lost...hahaha..sesat masuk jalan duta pusing balik at least tembus sampai ke Kepong...giler tak..crazy...jalan terakhir kena terpaksa juga la call EA...kena bebel la apa lagi huhuhu...EA jadi mat rempit kena jadi co pilot dari motor tunjuk ajar jalan kat bini yang bab jalan selalu failed...mekasih my love...ahaks..dan dan my love kan....akhirnya tepat kul 9.30 pagi di hari pertama baru aku sampai...baru nak amik mood ..terus spoilt...dan balik nya pun sama sosat jugak aku...lalalal...apa nk jadi la ,...makan kismis pleaseee...hormon pelupa teruk ni


EA jadi mat rempit tunjuk jalan bini...nak gi keje terus tak jadi hahaha..sayam abammm...my love...hohoho dan dan

Sampai juga tempat training...maka 18 hari la on off aku kat sini nanti...yahooo leisure day...rileks sikit otak

whoot whoot....training secretary buat kat sini....boleh la dari takde....

Tajuk course ada 18 module kena follow..ada exam weh...motip?? naik pangkat kah..

Hari kedua yang ceria sebab tak sesat jalan...hehehehe...harus la pose..hari first panik takde gambo bajet retis

Awal ai sampai uolls...muka vangga kejap sebab datang awal dan tak sesat...clap hand...lalala...

Training juga adalah masa makan free dan sedap...lupa kan diet eh...rugii....menu lunch hari pertama...

Menu Lunch hari kedua...oppa chinese style...yummy ...sedapppppppppppp...



CUKUP 2 HARI TRAINING MASUK OPIS KEJE DAH BERLAMBAK..HADOII..ADA 16 HARI LAGI UNTUK COMPLETE...SENTIASA TUNGGU HARI TRAINING HEHEHEH..MALAS DUK OPIS...BOLEH GITU




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

Suria Amanda said...

dah lama x pi training, next year kena aktif training balik ni...

Liyana said...

eee jeles gilerr!!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaa

diary_ciknaa said...

part makan free tu setuju.. hehe. point utk training tahun ni dah cukup..pheww..

AIN NAZRI said...

mesti sama batch dgn member opis ain.. Nik Intan Hazilah..

Unknown said...

suka training rupanya hang ni...mak tak sukak nok

as ♥ Leenda said...

untung la kak..kitorg yg kerja private universiti ni, training in house je la..tak de nya diorg nak hantar staff p training kat luar..huwaaaa..nk jugak makan best2..eh?

adventure mama said...

wahh bestnye...secretary sgt besh kan...siap ade dinner sume bagai..hehe

Unknown said...

heheh cemana leh sesat sista?? heeheh tapi memng best training kat situ best sangat!!!

mrs kayrul said...

bestnya dapat training..kita nie terperuk je la kat opis

Google