THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 August 2012

Handbag Raya Takde, Wristlet Raya Ade

Musim raya ni...kalau dah namanya pompuan..semua benda nak bertukar baru kan...ala kalau tak raya pun sama je...tetiap bulan bertukar baru semua nya...head to toe....tahun ni 2012 memang pecah rekod la buat aku....hanya satu handbag saja aku bertukar baru...itupun selepas bersalin...nak amik mood baru kan....peh kalau tak tetiap bulan nak menghangkut baru jekk....bagus gak...waakakaka penjimatan disitu......yo la tu...memang la tak beli...sekali beli mau nya 3-4 handbag kan sekali hangkut.....takpe tunggu feberet brand aku sale...Charles & Keith sale memang aku serbu...lepas geram ni...

Nafsu nak beli handbag baru takde ni...maybe sebab aku rasa renyah kot nak bertukar handbag...sebab sekarang keluar dah ada beg diapers....besar punyeeeeeeee...malas nak merenyah...aku lebih suka bawa purse masukkan dalam beg diapers sekali...sonanggggggggg....jadi nak fefeeling baru gak...reward diri sendiri gak...sempena bonus + raya ....ngeh ngeh...2 in 1...aku decide nak beli wirstlet baru....kebetulan nak mengantikan purse aku rabak sudeh...hadoi macam tau tau je kannn....ngade nya purse..

Aku pilih wristlet...senang pakai wristlet ni...sumbat la segala mala benda dalam.....buku ASB, Tabung Haji pun aku sumbat....ngeh ngeh...sepenuh barang la dalam tu...nak usung handphone pun sonang...aku pakai blackberry tak besor ngam ngam ...so dengan rasmi nya nak bagitau aku apakai wristlet baru di hari raya ....beli mahal sikit kali ni...kata reward myself kann...aii choose by GUESS...mahal sikit je ...alah sesekali ni aku nak berbranded...jangan kata aku menunjuk pulak...ala mampu milik je kalau korang nak...harga RM180..kebetulan kawan aku gi US...balik ai rembat la...nak beli coach tapi mahal sikit la dari Guess...kata bajet...udah...below RM200 ok la ni...so raya tahun ni senang melenggang bersama wristlet dan beg diapers...sesuai..tak merenyah kan aku...sonang ....


Handbag LC imitation ni jela aku duk hangkut kehulu kehilir gi keje sepanjang 6 bulan 2012....rekod diri sendiri tak tukar handbag berganti ganti tau ...pehh..

Wristlet baru di hari raya tapi sudah ku pakai....muahahahaha....tak yah tunggu raya la...pakai je...purse aku dah rosak  ni...

Ehem ehem...by Guess....reward myself katenyaaaaaaaaaa.....sesekali nak berbranded....salah ke? tak kann....ai keje maaaaaaaaa

Paling aku suka sumbat segala mala benda dalam ni...dah macam pusat pengumpulan sampah kecik pulak...

Errrr... Fayel dah jumpa wristlet ni habis la...keje dia mengodek...cari akal camana nk bukak la tuu

Akal sudah mari...habis dah tergodek bukak zip...kad kad aku bersepah la dia duk main..iskk mak lang nya pun tak reti nak marah



WRISTLET NI BOLEH JUGA DIGUNAKAN MENCOLLECT DUIT RAYA FAYEL..HIHIHI...KEMAIN EKSITED MAMA NYA




Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

Mooniqueen said...

MQ pun suke fav brand cnk ni... Tapi aritu beli ade sales sikit je... Nak beli wristlets jugak lah mcm ni... Cantik sangat...

Unknown said...

ritu jalan kat C&K tade yang berkenan laaa

Aty Fared said...

aku pon lame gak tak tukar handbag baru..sekarang biler jalan pakai bag besau2..kalau pakai handbag..masuk segale pampers anak kat dalam..kalau pakai diapers bag qaleef pulak..tinggal bag aku..masuk segale purse bedak hp bagai dalam bag die pulak..senang..nak pegang bag lagi..anak lagi...huh..
tapi raye ni aku beli gak satu..kaler merah...yaaeeeyyy....saiz tetap kene besar..ley masuk segale toys qaleef..heheh..;p

SURIA AMANDA said...

waaa...raya tahun ni mengumpul duit raya la yer...

Unknown said...

senang nak collect duit raya fayel....branded ni bagus gak....tahan lama....

Nurmala Mazlan said...

Khaleef pun camtu gak nok..Dapat wallet aku abis dia selongkar

Mrs. Norrie said...

budak2 kecik memang suka geledah walet ngan handbag...event pakai zipkan, klu zip terbukak skit, dorang masuk tangan...godek2 sampai zip tuh terbukak luas dan mulalah cari harta karun....

wahida said...

aku tak nak komen benda lain, aku nak komen si fayel tu je...

apesal anak ko ni comel semcm? geram tau aku tgk!! aku nak gigit je rasanya...

Mr & Mrs Sallehudin said...

cantik wristlet.. tetibe nak beli jugak.. ~ehehe~

Google