THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 August 2011

MengApply Cuti Raya...Aku Dah...

Mari mengapply cuti raya...nak raya  nak raya...aku dah apply cuti raya awal awal senang sikit...bukan apa takut kelupaan ...eleh macam la lupa...aku tengok kat team calendar ramai dah apply ...tang nama aku je kosong maknamya tak apply lagi...so apa lagi kasi isi form online la...dengan satu klik je....sudah apply...cuma belum approved je lagi....takpe janji dah apply...approved kejap je kan boss kannn....aku start amik cuti ari 26/8 till 2 /9...wow 8 hari tu....lama nyaaaaaa...tapi itu termasuk cuti umum, gantian dan cuti yang patut di ambil hanya 3 hari je...oklah cukup...simpan cuti....banyak lagi cuti kemudian hari diperlukan

Tahun ni akan balik kampung beraya sebelah EA kat terengganu...huwaa sebak dada...kami amalkan sistem bergilir...so tahun pertama as somi isteri kena ikut somi pulang ke kampung halaman nya Terengganu....so pengalaman pertama nak beraya di pantai timur..selalu pantai selatan kan..takpe tahun depan adalah giliran pantai selatan.......tak kisah la beraya kat mana pun janji balik kampung...tapi aku rasa pasti rindukan suasana beraya di kampung nenek kat Muar, ada ketupat, rendang...mungkin pantai timur cara nya berbeza..takpe yang penting silaturahim di hari raya...dah tak payah sedih...yang penting cuti sudah apply 3 hari..yippie




sudah apply cuti 3 hari tapi masih pending approved...bawa bersabar..boss bzzz esok lusa dia approved la tu


kasi block kalendar...alamak tapi masih warna merah...takpe ku menunggu sampai color biru ...APPROVED boleh balik kampung...




 AKU DAH ...KORANG DAH....BAPER HARI CUTI TU








Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

8 comments:

Liyana said...

kena apply ke kak? bukan ke automatik sistem tolak cuti kte? AL dh xde ni, adeh =..=

Nadine said...

I dah apply skali masa apply maternity leave bulan 6 hari tu, cepat tak? hehehe.

I ambik cuti seminggu from 5/9-9/9, sambung terus dr my maternity leave..weee!

ratusiput said...

ehehe..aku dh tak keje pasni...takyah risau nak apply2 cuti...

shuhadah Zainol said...

memandangkan shu xde kampung halaman & belom kawin..maka cuti raya..ambik 1 ari jer..hehe..

fatenton said...

fatenton bercuti sampai hujung tahun :)

kella said...

hehe.. aku lagi lama lah kiranya.. aku sampai6hb weh.. huhu..

ni nak tanya kira kalo ko raya kat tganu full sana terus la ye.. tak balik umah ko lansung la kiranya?

Pepel BoNda AmaNi said...

sama la nok..aku pun cuti sampai 5/9 jugek......6/9 baru masuk keja.....tapi form cuti lum submit g pun..kat co aku nie manual lagi...lum praktikkan online nie..lembsss...kekekekek

NeenaAnuar said...

aku pun cuti seminggu.. and dah approved lama dah pun! ehehe..

Google