THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

10 June 2011

Mommy Eryn Dah Ada Baby Ayra Marissa

Sapa kenal ngan kawan blogger kita ni si nok ERYN...angkat tangan cepat...kot kot lupa terjah balik blog dia key....psst nok Eryn sekarang dah ada baby Apple Muchuk Mummy Daddy...gelaran Eryn untuk si baby gebus mantap...kejap je kan si nok eryn dah ada baby..baby comel muchuk mummy daddy ni di beri nama AYRA MARISSA..so panggilan just call Ayra...oh betapa cantik nya nama si apple ni.....now Eryn dalam proses berpantang...rasa nya dah nak dekat habis kot...kami 4 blogger lain si Iena Achik, Pepel Bonda Amani, Kaseh Kucing Comel....sempat la terjah ke rumah mak nya kat Sri Gombak..pasal dah kabo kat dia...ko ada je Gombak roger...nak pi jenguk...before ni dia pantang umah MIL dia kat Kelana Jaya...kalau nak jenguk Gombak tu dekat la sikit kan..

Finally dapat tengok baby Ayra live telecast...asik nengok dalam Fb ngan Blog je la...dah Mummy nya asik duk upload je kan gambar si apple...masa kitaorang jenguk tu..Ayra asik tido je ...bising la camner pun...tak bangun bangun...haishh geram tul...si Iena ngan Pepel rajin tul duk riba dukung...aku ngan kaseh nengok je...aku lagi la cuak gile nak pegang baby kecik halus mulus ni...risau je...lama gak tak jumpa si Eryn..sejak mengandung sampai la dah beranak si Ayra ni...Alhamdulillah dia sihat dan semakin sihat walapat liat....bab kurus ke tak...aku tak leh bgtau ..kang Eryn smackdown aku...hehehehe...meh kita tengok snap baby Ayara yang asik tido je la...bising gelak kecoh pun tido je la dia...gerammm


baby Ayra sedang tido ...langsung tak peduli orang sekeliling...



semakin nyenyak nampak nya...haloo Ayra ..Aunty n Uncle datang jenguk ni...bangun la

kaki Ayra yang gebus...geram rasa nak gigit macam makan KFC


Aunty Ina dah start dukung tu..lek je dia tido ...langsung tak buka mata..Aunty Bonda pegang kamera jadi tukang snap la

tu dia nok Eryn citer saat bersalin Ayra....habis aku kena smackdown ni gambo terpapar

Ayra dalam pangkuan Mummy nya still tak bangun...tido aje

hadiah untuk baby Ayra....besar kan...hadianh di kongsi bersama...:))

Kad ucapan untuk baby Ayra...:))

Ayra beralih ke pangkuan Aunty Mimy yang ada peha empuk lalalala...lagi lena la dia kan


hadiah Ayra kena bukak...Aunty Aunty tak sabar nak nengok

Playmatte untuk Ayra...yeayyy ada tempat landing baru..

Okey Ayra nak rasmikan dulu....celik mata nanti ada banyak benda berkeliaran kat atas

semakin sedap tido nampak nya baby Ayra....lagi la tak bangun kan...tunggu syif malam yer...siap Mummy Eryn

Saat nak balik bergambar ramai ramai...tukang snap kami tukang driver, bodguard yang kena follow.heheh..sang suami la...sapa lagi...mak tok amani pun ada...best...sporting...cer korang nengok Eryn posing...nak sorok apa yang patut

Aunty Mimy jumpa Amani ...baru dapat pegang...dia tido je kat umah Eryn

Aunty Mimy sound Dedi ngan bonda dia nak pinjam....mau ikut tak?? jom jom Amani...iskk geram comeyyy ngan rambut tocang nya tu...




SELAMAT BERPANTANG SAMBIL MENGKURUS NOK...HEHEHE...







Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

9 comments:

InaAchik said...

weeeeeeeeeewit!
dah kuar citer. aku x kuar2 lagi ni... mood MALAS jerk xder achik di sisi ni! HAHAHAHAA...

Pepel BoNda AmaNi said...

wah akhirnya...nanti aku cilok gambar nyek..sebab aku nyer non hado gambar nok....

amani..napa muka masam jerk tue..nok maw pinjam amani ka?? bleh2..tolong la pinjam 3 jam..kasi chan dedi ngan bonda tengok wayang..kekekekeke

shuhadah Zainol said...

BABY APPLE SGT2 COMEL !!!!

Anis Azalea said...

amani muke pesal toye jek....tp toye2 pun chomel..hehe pepel jgn marah..

farahfatihah said...

amik berkat byk2 babe heheh

cik xxx said...

mimy,

Soalan tak payah jawab

KAU BILA LAGI?

heheheh

its me said...

dear nok mimy,

hahah seth tan ko buh gambo aku tu mcm siot...bencikkkk mmg tak kuwus la jawap nye aku ni weh...nakutkan gambo aku tu...

ape pun sgt tahnks to uolls yg dtg lawat aku and apple ...aku nak load citer ni tapi nan ado gambo ...ade sekeping jer dr bb aku..huwaaa nanti aqiqah aku blog kan la pasal kowang ehh..jgn lupe dtg aqiqah ayra ye aunties ...thanks aunty mimy

Softtouch [Hanim] said...

comeynya bby ayra tu...gebu..

hasiahnya pun best..

wa...amani...comelnya siap ikat2 rambut lagi..

Ann Ishak said...

selamat berpantang

Google