THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 March 2011

Tak Mau ARIAL...Nak NEUCHA...Tolong??

Cuba tolong aku setel masalah kat bawah ni...aku dah cuba tukar font baru kat DESIGN --- TEMPLATE DESIGNER---ADVANCE --- then segala bentuk FONT aku dah tukar ke font baru aku pilih NEUCHA...tapi tapi apa masalahnya?? yer ada masalah...yang boleh tukar font tepi kiri kanan atas bawah tajuk...semua dah font baru....tapi font untukpost apsal takde ek?? aku tak leh tukar ke NEUCHA....mengapa kenapa ni........ tak mo la pakai ARIAL....lapok....huhu ada sesapa leh tolong aku bagi tunjuk ajar aku yang tak pandai IT ni....apa sebab jadi gini... puas aku godek kat bhgn design aku tu...tetap tak de advance untuk penukaran POST ......errr korang paham ke tak apa aku explain ni...okeh buat buat paham...sangat memerlukan bantuan kemanusiaan ni....terima kasih..tolong la ek...











Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

5 comments:

mekchu said...

ooo... cakap arial lapok errkk.. terasa tau... hehehehe... tp dlm byk2 tulisan, tulisan arial lah yang paaaling senang nak baca sebab dia tak de bunga2.. biarlah post tulisan arial tu.. laju sikit mekchu nak baca :)

Softtouch [Hanim] said...

ala xtau la mimi..minta maaf xdpt tlg..

Bitt (double IS) said...

bab2 ni pagi2 tak boleh pilir kena godek malam2...nanti kalo jumpa saya bgtahu k

Unknown said...

alamek gue pun tak pandai IT....sori tak dapek nak tulun

Ann Ishak said...

so...dah dapat ker caranya, meh ajarin daku

Google