THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 March 2011

Sudah Tak Jakun Sejak Jejak Tutti Frutti

Memana je skrang ni orang duk story pasal aiskrim yogurt Tutti Frutti ...aku pun tak nak jadi jakun la...sebelum ni aku senyap je...nak bersuara tak pernah pegi...tengok je la blog orang asik duk hadap benda alah ni...benda benda top cam ni haruss kena cuba beb...barulah stylo...ceh tuiii...banyak ko stylo...asal makan best je stylo urban...tak tau semua tu lemak tepu tersembunyi....alang alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan....yessss...dari IKEA kita ke THE CURVE...semata okeh mencari Tutti Frutti..gigih aku nengok signboard...ala punya aku ikut jalan jauh kat dalam...rhopanya !!!!!! nak tau kat mana ...lintas jalan depan IKEA tu pastu ko dah nampak TUTTI FRUTTI dari jauh...sebelah Secret Recipe je...damn jauh berjalan...berkira ni tau tak..setiap peluh yang keluar rugii wooo...ahakssssss..

dah jumpa...hati berbunga riang...semangat berkobar tu..ada rasa tak pompuan ni semangat semacam...padahal aiskrim je kann

Ermm perlukah banner ini?? hehe sihat ke kalau amik topping melampau giler...terus lupa ayat stay fit tu...


itu bahagian pemutar perisa aiskrim...ada..10 perisa...terus jiwa aku tak tenteram...ingat sikit weh setaip 100gm tu RM5.30...kang ada yang berpuluh hinggit aiskrim semata..mau Encik Awak maki aku ni


topping ooo topping....memikat halwa tekak...giler tul ahhh..

topping manis manis gitu...ada choc chip, marshmallow..cornflakes...eh banyak le...gerammmm

topping buah buahan...lagi mengila di buatnya...strawberry wajibbbbbbb

nah ko...hasil lupa diri...masa letak kat atas timbang gigil aku sambil berdoa ...hahaha...RM18.55 sen...bayo jangan tak bayo kang kena bako lak

semangat tutti frutti lagi....hari ni sudah kena RM18.55 ..tapi takpe...sudah tak jaku...yeayy

Auww pilihan hati mak intan payung....alololo syg nak makan...pulak dahhhhhh..

haiyooo laki mak ni.tolong lah!!!!!!!!!! bukan artis okey nak tutup muka...nyampah tull..dia kata tak mo expose kat blog...ramai kenal dia ENCIK AWAK...mana mau lari daaaaaa


makan macam nak jamah sipi sipi je...sayang nya pasal...

Aiskrim yang dikongsi bersama...pilihan aku Red Velvet vs Death Choc..adesss merembes ke jantung..dushhh..


Ada orang tu kan dia kata makan aiskrim macam bebudak ...tapi dia kan pun sama tumpang makan aiskrim pastu macam dia punya...ini la orang nya...malu la tu tutup muka





Sekian...aku dah tak jakun.......












Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

10 comments:

Queen said...

oowwh..tutti fruti ni eksrem....baru tau..hhahahhahahhaa..lagi jakun nik ni..ade nampak je kedai die..tapitak penah singgah..

kat OU depan GSC and Glitters tu..ada tempat eskrem Jepun..cam sedap gak..ajak yabang harem die nak pegi

shuhadah Zainol said...

sedap tu...shu lak yg jakun kak... 1 hari nanti nak gak pi pekena tuti puti tu...:D

farahfatihah said...

wahhh tutti frutti plak dah....nak kena cari gak nih

mimie1678 said...

walaweiiii... wajib nerai nie.... tggu gaji... hehehe...

ratusiput said...

aku baskin robbin pn tak pnh masuk nok...takut mahal...makannye secotet.tp kalau ade org blanje...harus...ehehe..

cik xxx said...

mimy,
babe, bape ringgit share ko kat tutti frutti tu..hahaha..
jadi model lagi

~aku suka nyakat ko :p
buat jiwa aku tenteram >:)

Mag said...

alaaaa..aku jakun lagi. haha

Nailah Azman said...

Aaaaaaaaaaaaaaa jelesnya!
Tak dapat makan lagiiiiiiiiiiiiii!
Kat Facebook sume dok sebok post gamba TF tu.
Mencinyaaaaaaaaa!

Mrs. Norrie said...

aku kene rm26 arituh....gilerrrrrrrr

Kaseh said...

okeh aku ngaku aku jakun skang ni..lum penah try lagi..kat bangi dah ada dah..tapi tak terpegi2...

Google