THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 March 2011

Pemborongan Ke FOS Semula Kali Kedua....Tak Mungkin Ketiga, Empat dan Seterusnya


Huii ke FOS lagi ke?? nampak plastik besor tu....hihi tak sedar diri tul ...bila dengar murah terus terpengaruh...hihihi..bila lagi kann nak tunggu peluang murh tahap melampau ni...aku kembali semula ke FOS ampang point untuk kali kedua...hehe...ngeeeeeeeeee.....soping lagi...best soping banyak banyak ni...barang dapat banyak...harga murah...kali ni aku pegi weekend lak...senang sikit nak memborong...kali pertama pegi tak menyempat...time kedai nak tutup baru lah terhegeh...tak sempat nak tawaf sebalik celah bedah sumer...kengkonon aku nak tengok je...mana tau ada baju baru ke...hehe...konon je...tapi harapan konon jadi mak enon...terpengaruh sudehh....lalalala....tak banyak pun...11 helai je....je!!!!!!....sikit kan.......hukhuk....tapi takpe dengan diskaun 70 percent tu apa la sangat....sebelah tangan cukup....tak sampai ratusan pun....ribuan lagi la takde....best kannn...ini la sebab aku kembali menjejak semula FOS kali kedua....hmm dua cukup la...kang tiga, empat, lima orang lain tak dapat beli lak....asik muka aku jekk....jom skodeng apa aku dapat rembat kali kedua nya pemborongan....cuci mata sket yerr


sebelum rembat baju aku....beli kan dulu baju laki aku...dapat 3 helai...bodek dulu tips supaya laki anda tak bebel...ngeeee...baju kolar merah dan biru harga RM20 after less RM6 dan tshirt GAP RM7.50..huyoo murahh


dan baju aku harus lebih...ngeee dapat 6 helai...harga semua kurang dari RM10...pasan tak tshirt putih ngan plain kelabu tu RM10 after less cer kira..RM3 !!!..pengsan....grab jangan tak grab....rugiiiiii ditinggalkan...kebetulan size aku...goyang inul terus


trackbottom pun dapat rembat gak hoyehhh......cukup 10 barang....eh tetiba nampak suar cokelat cerut tambah 11 item...heheh... tu paling mahal RM59..takpe after less dah jadi RM17 hengget...still murah lagiiii tu....


total untul 10 item dulu...RM70.20...abaikan 20 sen...bagi syiling 20 sen je senang ...pastu tambah item ke 11 takde resit dah hancur sebab tambah 1 je kan...so RM17 + RM70 = RM87....murah kan...?? dapat 11 barang gitu...besttttt...







kalau tak sale konpom rabak...mau ratusan harganya....sudah jimat disitu...takpelah brand FOS pun...ada mak kesah....takde hal la















Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

3 comments:

Nailah Azman said...

Brand tak penting kak mimy ..
janji cantik dan kita puas hati!

Anis Azalea said...

mimy, ada satu baju tu aku nampak terang2an CROSS nya.. sila perhati betul2 ya...maafkan aku jika salah..

Ann Ishak said...

cehhhhhhhhhhh nyampah lagi

Google