THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 March 2011

Koleksi MAC Bertambah Lagi...wow

Kalau nak bercerita bab mekap mekap ni paling aku suka...lagi pulak dengan jenama kegemaran ramai MAC ...pehh ramai teruja...MAC memang mekap yang mahal...tapi untuk pemakai tegar ia nya berbaloi...aku sendiri dah terjebak...dulu rasa tak mampu sangat..takutt...tapi setelah mencuba barang hantaran MAC mekap set...wowwwww....menarik sangat mekap ni...tahan lama..aku dah katakan tidak pada yang lain ...no no...i love MAC very strong muahhhh....dah pakai MAC ni kena reti reti mekap la...hehe...nanti aku nak buat edisi mekap bersama mekap MAC...before ni pernah buat...tapi mekap murah je...nanti nak try MAC nya touch lak....

Koleksi terbaru MAC yang bertambah lagi itu adalah  
  • STUDIO SCULPT SPF15 FOUNDATION 
  • STUDIO MOISTURE CREAM 
  • MAC PREP+PRIME SKIN BASE VISAGE

Dengan adanya set set ini lengkap untuk aku mekap hover gedevas...huyoo banyak nya duit...tak la duit tak banyak...set di bawah aku telah dapat FREE dari kawan opis AISHAH...Alhamdulillah rezeki bila kita baik ngan orang...tak cari gaduh ini lah habuannya....sila percaya semua ini adalah bukan sumber duit poket aku yang beli...memang orang bagi...baik tak kawan mak ni...murah hati kan...sebab baik aku nak ucap terima kasih sebab memahami jiwa kawan mu ini yang suka sangat bermekap mahal tapi duit tak cukup nak beli..heheh...dengan pemberian mekap mahal gini...aku mendoakan untuk kawan aku ini murah rezeki berlipat ganda ...amin..


Bukan MAC je dia bagi cuba tetiba ada LAURA MERCIER..tengok gambar bawah ni...wowwwwwwwww....macam macam ada...selalu dengar tak pernah cuba...mekap mahal kan...gigil tangan beb moga bertambah la rezeki kawan aku Aishah yang pemurah itu...dan jugak rezeki mak jugakk kan noks dapat FREE sesajo barang mekap mewah semacam ini...gembira tak terkata macam terbang angkasa pulok..ceh wahhhhhh...tido tak lelap beb..rasa nak bawa tido sekali je mekap ni...hehehe..hilang akal sudahhhhh..


ada foundation premier,eyeshadow,mineral powder, pallette eye shadow...one word...WOWWWWWWWWWWWWWW tahap maxima





p/s : kenapa dia bagi secara FREE...jutawan kosmetik kah?? oh tidak..dia bukan jutawan, dermawan, mau pun hartawan dia cuma Shopperholicwan....hehehe...











Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

3 comments:

Anis Azalea said...

dapat free mmg bestlaa..

Ann Ishak said...

mak pun ada jugak noks...tapi bukan dapat free lah huhuhuhuhu. memang mahal tapi it's worth it

Julia Johari said...

Sgt seronok kan bila ada org kasi hadiah makeup hehehhe....suka ar sis mimy nih pandai bermakeup...umi QI x pandai pun belasah jek hahahha

Google