THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 March 2011

Dunkin Donut Yang Semakin di Lupakan

Nyum nyum...makan dunkin donut yok...asik makan Big Apple..JCO ...Krispy Kreme...Dunkin Donut semakin dilupakan..apa apa hal pun bagi penggemar donut macam aku ni...semua belasah...hehe...mana la badan tak cam donut kan...hikhik...

Semua donut dari empat jenama di atas ada beza berbeza nya...beza pada nama la..heheh dan juga kelembutan rasanya....aku jejak Ampang Point...tekak nak donut...tapi brand DD je yang ada...hmm boleh la janji dapat makan donut...walaupun sudah sekian lama aku melupakan donut DD ini...


kotak donut tunjuk air belaka...kecur air liur aku...hmmmmmm



kita makan dunkin donut



6 biji donut telah dipilih...donut salut gula dalam ada rasberry tu kegemaran aku di DD...yang lain biasa biasa aje.....hmmm apapun memang kena lupa la pasni kot...sebab still tak lembut macam donut lain










Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

3 comments:

RedLife2Love said...

kat DD ni ika suka mkn sndwich croissant mayo dia.. perghh mmg sedap sgt.. alamak! tetiba rasa nak makan.. huhu.. =P

Anis Azalea said...

setuju dengan ika.croissant itu terbaik..giler sedaps..donutnya? ya ampun...lupakan jelah.

Ann Ishak said...

dekat DD ni pulak aku suka ice coffee je...yang lain tu kalau dah takde pilihan barulah sebat telan

Google