THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

31 March 2011

Blog Sudah Bersiaran dari Bertapa

Bismillahirohmanirahim, 

Salam uollss.amacam....sepanjang pertapaan...aku tetap memblogkan diri...bagi diri sendiri baca...dan setelah kepala otak tenang....dengan keizinan suami aku open balik blog ini ....aku persembahkan semula untuk tatapan umum...tapi tapi ada syarat jangan speku hover yerrrrrr....bila sampai mulut ke mulut adu domba paling terutama KUASA TAPAK KAKI VETO KUASA 20 JANA TENAGA BERSAMAAN DENGAN SYURGA.....sapa lagi suami kesayangan aku...siap !!!!!!!...sah orang itu memang tak de keje lain selain nak jadi PENYIBUK....

Baiklah..untuk bacaan tontonan umum ...nah sudilah membaca entry blog yang aku buat sepanjang merehatkan diri.....nak baca klik sesatu yer....jangan gopoh gapah baca...amik masa yer...ada 10 entry tau...huhuhu...terima kasih tau support dari orang orang iaitu ANDA yang masih sudi nak baca blog ni...aku takkan berhenti blogging ..bila aku dah mula aku takkan berhenti...sekalipun aku dah kawen ni...yang penting laki aku support 100 %...so tak yah nak banyak bunyi ....

 Silalah membaca dari urutan terbalik 10 ke atas baru ada turutan...





2 comments:

Anis Azalea said...

akhirnya kau berjaya tukar font. terus terang aku suka..hehehe..

Ann Ishak said...

bagussssss kembali dari bertapa dgn semangat gitu

Google