THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 February 2011

Kenduri Kahwin Lagi..Tahniah Fadlee Syah dan Liyana

Selepas majlis Intan dan Yeus...gerak pulak rushing ke kenduri lain...aku tak tau la napa hari tu hari yang sama banyak pulak orang buat kenduri ...hari tu je aku ada 3 kenduri...tapi sempat ke 2 kenduri je...1 lagi kenduri leburrrr...tersadai di federal highway...maaf ek untuk kawan ku Jan nun di Subang...tak dapat nk menghadirkan diri time tu pun dah kul 3 ptg...tu dia jem gile...aku hanya sempat pegi kenduri yang ni saja...ni pun sebab dekat ngan umah mak aku...dan tempat ni bekas tempat aku kawen..heheh..saje terimbas...

Yang kawen ni pun kawan lama sekelas tingkatan 4 dan 5..lama woo tak jumpee....sangat lama kira macam jejak kasih la...tup tup aku dapat tau dia nak kawen...harus la aku pegi..bukan jauh pun ..dekat je kan...yang kawen adalah pengantin lelaki, Fadlee Syah yang kini dah bergelar pegawai polis nun jauh kat kelate...oo patut la lama bebenor aku tak nampak muka dia kat area umah aku...untuk Fadlee Syah dan Wife, Liyana...tahniah atas perkahwinan ini..moga diberkati...amin...

pengantin lama menjejak tempat bekas persandingan...hihihi


makan secara ala carte...best!! dah lama tak jumpa kenduri stail cam ni skrang..most buffet

Yeayy dapat doorgift..wajib!! dompet china silk comel...pegi dua dapat dua la..sukee


ini pengantinnya..Inspektor Fadlee Syah dan Isteri yang cantik...Liyana..tak sempat tengok diorang berjalan atas pedang...huhuhu


wow pelamin ...cantekkk nya...stail panel lol...gempak...tetiba teringat tempat ini pernah aku duduk satu ketika...huhu dah turun takhta la..ratu sehari je


gambar kenangan ngan pengantin...jadi single...suami Encik Awak tukang snap...


jumpa ngan classmate lama...2 orang je..Hidhir dan Mawi...yang lain tak nampak muke...tengok gerbang pengantin tu..amacam...kelas kann....ala tengok camni rasa nak sanding semula..hihi











Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

7 comments:

my.mastura said...

mimi - dak fadlee ni budak kelas aku masa study kt poli dulu..ada gak dpt jemputan dia tp x dpt nk dtg..ada hal..

dia dh jadik polis skang yer?? kt kelantan lak tu..huhuhu

Pepel BoNda AmaNi said...

nok ko jangan macam2 nok...orang jalan bawah pedang ko jalan atas pedang..

Liyana said...

pewit!cantik oh pelamin, pengantin, .....

pakai baju tunang ke kak :)
td x perasan akk kt lif.. hehehe

-anidaothman- said...

comelnyaa perantin tuh......

Unknown said...

sedap yer lauk2 pengantin itu.. lapo.. adoi~

Unknown said...

so sweet pengantin ppuannya

Ann Ishak said...

jalan bawah pedang ker atas pedang ni...pertama kali aku dengar

Google