THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 February 2011

Cool Wif Sunglass !!!

Tajuk Contest: Cool With Sunglass
Anjuran: Pinky Momma
Tarikh tutup contest: 19.March.2011
Tukang TAG:Neena Anuar


Ada contest la pulakkkkkkk....sapa nak masuk gi terjah contest kat atas....halamak....malas nya nak join...hmmm....sori eh tuan tanah ...bagi chance la orang lain menang....gambo mak tak hebat pun....tapi disebabkan aku adalah pemakai tegar sunglases...rela aku buat....aku buat ni pun sebab kena tag oleh Neena Anuar...pastu pulak dia komen ayat manis la adik manis ni sorang...teruss tak tahan tayang gak muka bersunglasess...

ayat manis si cantik manis NeenaAnuar..
"beb.. apa kata ceriakan hari mu dengan joint contest nie.. sbb aku tahu ko suke bercermin mato kan.. jom jom amik tag nie di blog aku yo!"



muka sunglasess yang feeling cekci..auwwwww...ngan mulut terbukak sket....terjebak pakai sunglasess jenis aviator uhuh...tetiba rasa macam howt..!! haktuii...opssss...ini sunglases bukan aku yang punye tapi laki aku yang punyeeeeeeeeee...ngeeeeee tetiba jadi harta karun sendiri...ngeeeeeeee...aku tengok balik gambo ni ulang tayang...tetiba geli geleman..oh tidakkkkk....sundel bolong 40hari ...pengsannnnn






Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

5 comments:

Unknown said...

cik riri mau join buleh

NeenaAnuar said...

wow! memang malatopss gambo ko tu beb.. aksi mulut yg sangatt mengodaa! apa pun thanks yea darling sbb wat contest nie.. and good luck to you babeh! :D

shuhadah Zainol said...

gud luck kak mimy... so sexy ngan mulut tu...:)

-anidaothman- said...

good luck sis...

wow................ teserlah mata belalang nok..ehehhe

Kaseh said...

u lookkkk hot bebehhh...

Google