THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 February 2011

2 Bulan Main Sorok Sorok

Akhirnya lega.....apa yang aku tunggu...miss peyed sudah menjelma....dan segala kekusutan terlerai..i'm not pregnant....takpe aku tak sedih pun...yang penting miss peyed dah datang...2 bulan tu after kawen main sorok sorok...bikin penasaran aje .....dup dap ....


Henjoy laki mak 2 bulan tau tetiap malam...huhu....ops....dah menjelma ni boleh la berehat sebentar bersama kit kat......perubahan hormon maybe tu yang lambat datang...dan aku cuak sampai gi check doctor la.....kalau anak dara tak risau sgt..ni dah kawen...kot kot la ada kan...nak gak kena pantau sebarang makanan or aktiviti...belum rezeki nak menimang anak buat kali ni...


Camner tak panik...simptom miss peyed langsung takde...skrang pun miss peyed main terjah je datang tanpa sebarang tanda....hamboii tak ketuk pintu dulu kan terjah aje....senang hati aku miss peyed dah datang....pasni bolehlah nak menjalan kan kerja bercucuk tanam menabur benih demi smasa depan selepas ni...hoyehhh....


Doa dan usaha tangga kejayaan.....mood tengah happy ...dah tak stress so pada laki aku..sabar ek jangan garu kepala yang tak gatal...hep hep....




9 comments:

-anidaothman- said...

hahahhahhah
berehat sebentarr....
nida sengeh jaa baca n3 akak nieh...
besalaa baru-baru aktiviti mesti aktifkan......mana leh suam-suam kuku tak fiLLL laah....=D

baru mantOp skiLLL's

Kaseh said...

hahaha sengal ko nih....

kella said...

hehehe... kau ni...! tersurat dan tersirat banyak sungguh! heheh.. faham sudah... ;p
aku pun ujung bulan ni masuk 2 bulan tak peod gak! tapi aku tahu tak punye... takda rasa apa2 pun.. sekarang ni tiba tiba hormon jadi cam awal2 kawin dulu je.. huhuhu...

InaAchik said...

HAHHAHAHAHAA...
leh tido tanpa gangguan nok utk beberapa hari!!!

Unknown said...

amin.. semoga semua selamat~

Nanie-Izailani said...

harap2 sebulan 2 lagi mengisi lah tu..hehhe..amin

Anis Azalea said...

kena ganggu hari2..opss...

my.mastura said...

hambooii..laki ko enjoy2 2 bulan??? hahahaha..x senonoh ko!

Pepel BoNda AmaNi said...

kira nok...hari ke-14 on..hahahahaha gud luck...fuh..fuh...

Google