THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 January 2011

Saya anak MAK Abah....Seiraskan Kami ??

* Tajuk Contest: "Saya anak mak / ayah saya. seiraskan kami?"
* Penganjur Contest: Eva Natasya
* Tempoh Contest: 8 Jan - 8 Feb. 2011.




Contest lagi kahhh....errrr maaf yer tuan penganjur ..aku ni suka suki je nak buat tajuk contest tapi tak join pun...ini pun tag dari IENAACHIK....jadi sapa yang rasa nak join contest sila terjah blog penganjur tu yer....suka ngan tajuk itu..maka ngan rela hati aku tepek gambo bersama Mak & Abah kesayanganku...aku adalah anak yang lahir dari kasih sayang Mak & Abah aku...walau anak No.2 tapi tetap di tunggu sebab aku PEREMPUAN pertama....korang rasa aku seiras sapa?? mak ke abah....ntah la ek..ada yg cakap mix campuran mak & abah ...tapi yang pasti tang hidung mancung ke hadapan ikut mak...nasib ikut mak..ikut abah hidung agak besau..hihi.....mata sepet ikut abah...tapi kalau fully ikut mak aku...pehh lawaaaaaa....


Mak aku ni personally bagi aku kategori CANTIK...dia muda muda pun memang lawa kulit putih...peminat ramai...tapi aku tak ikut seiras sebijik mak aku...kulit hitam...huhu tapi tetap bersyukur ada gak rupa...ngeh ngeh...perasan giler wehhhhhh...hahaha...kalau dari segi badan...aku rasa aku ikut baka abah aku...abah aku masa muda badan dia sasa...tapi aku bukan sasa lagi..GEMUK DEMPOL..anak special edition...tapi aku tak kesah...itu bermakna mak abah aku bagi cukup makan...uhuhuh...raut muka aku ramai yang kata macam cina sikit..tapi tak banyak la..maybe sebab mata sepet sikit.....ini pun baka keluarga abah aku jugak...raut muka aku banyak belah abah aku...kalau join belah abah...sure macam nak dekat lebih kurang...so korang rasa aku ada muka abah aku tak?? ke mak aku??? seiras atau tidak orang yang tengok so orang yang tau kan kan...yang penting aku anak mak abah aku ...

abah vs mak....yang mana satu aku seiras???



____________________________________________________________



mak & aku..ada rupa anak mak ke?? sama ke takkkkkk?? mak aku dulu memuda lawa tak macam anak sebelah dia tuuuuuuuu..skrang pun orang ingat ni kakak aku
Nama Penuh Mak: HAFIFAH NORDIN
Panggilan Mesra Kawan Kawan : Mak Pah
Mak Lahir : 27 February 1959
Umur Sekarang : 52 Tahun




aku & abah...tang mana sama??abah aku besau tak macam anak nya itu...hihihi..badan aku tetap gemuk dempol...abah sasa okeyyyyyy
Nama Penuh Abah: ABD HAMID PUTEH
Panggilan Mesra Kawan Kawan : Pak Mid
Abah Lahir : 25 January 1949
Umur Sekarang : 62 Tahun





Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

10 comments:

Liyana said...

ikut muke mak kot... ;)

InaAchik said...

aku kate, muka ko cam mak ko... :)

kella said...

huhuhu..... aku tak dapat tengok muka.. tapi kalo aku perasan.. ko macam mak ko lebih.. abah pun ado.. tapi mak lebih sikit.. :)

Kaseh said...

aku rasa muka macam mak kau la babe..muka abah ko takde sgt...takpun campur2 sikit.

ieda said...

ermm dua2 pun ada nie :)

Anis Azalea said...

muka mak kau..

PynGees said...

mimi..

akak rasa mimi nie mmg mix la..mix abah & mak ...dua2 ado... tp more to mak la kot sbb same pompuan...:D

mekchu said...

kena tag ngan iena si kaki yg kuat berjalan tu ye... hehehehe...

lebih rupa mak.. full stop.

Unknown said...

muka ko tetap cun beb....more to ur mum

pearlsweets said...

mimi..

mak ko lawa... serius...

Google