THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 December 2010

Marhaban Ya Marhaban

Sebelum majlis ketibaan pengantin untuk bersanding..kat dalam dewan telah diadakan bacaan ayat marhaban bagi memberkati majlis..kumpulan marhaban adalah dari persatuan wanita penduduk taman koperasi polis fasa 2...selalu kalau baca marhaban mesti ada majlis khatam Al-Quran...ada gak mak aku ngan nenek aku bersuara suh buat khatam Al-Quran..tapi aku malu ...sebutan pun tak baper betul nak diperdengarkan...suasana berdebor mau suara terketar ketar tak keluar.....so plan kira cancel la...sedang bacaan marhaban di lagukan...aku masih kat umah tengah bersiap siap untuk acara bersanding...acara marhaban di jalan pada jam 10.30 pagi...aku tak dapat tengok pun...tapi ada yang datang awal kata best...beralun je bacaaan diorang...sedap halwa telinga yang mendengar nya...apapun aku ucapkan terima kasih kepada makcik makcik yang sudi memperdengarkan bacaan marhaban bagi memberkati majlis bersejarah  ini...aminn


bacaan di baca kan dari atas dewan...tu dia depan pelamin...memula semua duduk ...


sekali dah naik sedap berlagu...apalagi kasi diri la makcik makcik ni semua....


pandangan hadapan barisan marhaban ya marhaban....terima kasih makcik semua...










Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

No comments:

Google