THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 December 2010

Hiasan Katil Perantin Simple Aje

Kita cerita bab hiasan katil .....sebenarnya pada plan hiasan bilik tido takde di dalam pakej...aku memula nak amik pelamin rumah...setelah pikir punya pikir ...aku pun tak buat malam berinai...so tak payah la...jadi aku switch deko bilik tido...aku nak yang simple simple aje...dan aku telah terberkenan bed sheet material india ni...pehh kat kedai KHAZANAH per set RM1K tau...tak mampu untuk RM Ringgit Malaysia...ada member aku cakap kat dubai, india murah tau..katanya range RM60-100...wowwww giler murah...harap maklum RM nak ke Dubai,India nan ado...sudehh !!! sewa sajo....


deko simple sweetness

Kebetulan butik andaman pilihan CLEO STUDIO memang ada cadar ni...sebab aku tanya ngan Kak Wawa ...terus dia tunjuk besdsheet yang aku nak...horrey !!!! terus deal ngan kak wawa..aku suka simple tak payah sarat ngan perhiasan over over...aku tak minat sangat bila dah terlampau banyak sangat benda hiasan ...just letak fresh flower biar saja...dan sedikit tirai langsir ke hapa...simple is sweet kannnnnnn.....itulah kisah hiasan katil aku yang simple ni....yang penting aku dapat gak pakai Bedsheet idaman kalbu impian tu....membuak buak hati girang ko...dapat jugak pakai kannn walaupun sekadar pinjaman...haha..tapi tak pe Kak Wa baek hati...sampai seminggu pun cadar tak buka lagi tau...punya la baik Mak Andam aku ni...sampai aku yang kena hantor...baik kan..kalau Mak Andam lain konpom habis majlis terus angkut bawa balik...



Hiasan kat kepala katil...bertirai tirai ko...mak andam provide...

cadar idaman ku...hepi hepi...combine ngan alas bantal color pink tu aku punye

ready peposing atas katil....sementara nak ke masjid





Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

11 comments:

Liyana said...

cantikk..

Nurmala Mazlan said...

Aku aritu x amik pakej hiasan bilik nok..aku hias sendiri je bilik ku itu...Sbb aku dah amik pelamin rumah..Aku ada buat malam berinai..Rabak aku karang

Softtouch [Hanim] said...

cantik..yg simple tulah yg menarik mimi..

shuhadah Zainol said...

BETOL...SIMPLE & SWEET..:)

-anidaothman- said...

simple tapi GOJERS okesss....

i loikeee.....cantikkk snGt

Kaseh said...

sib baik takde butang LIKE kat sini..kalau tak aku dah klik juta2 kali dah.. simple n sweet sgt katil ko ...sukaaa..

Queen said...

skang orang suke yang lite2 je...tak serabut dgn segala macam hiasan..nak tido pun takut mati kene hempap kan..hahaha.. =)

i loike ...hiasan kita sama je..tapii pakai bunga mati..

NeenaAnuar said...

memang cantik beb! aku pun suke yg simple and nice jerk! :D

Anis Azalea said...

simple and chantek..yg pasti takle menyandar..sakit ada bunga timbul..heheheh

Pepel BoNda AmaNi said...

simple tapi cantik..

kella said...

cantik.. walaupun simple tapi nampak nice sangat... :)

Google