THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 December 2010

Berarak Pun Bermula...Pak Pak Kebung Kebung

Pengantin dah siap…apa lagi nak tunggu ..sessi berarak la pulak….pengantin harus lah kena arah kannnnn…time nak arak ni …seluruh badan aku mengeletar….tak tau nak cakap camner…macam rasa kepala ko menanti saat nak kena penggal je…..dasat tak imaginasi aku..tapi itulah yang aku rasa… …..nasib baik la ada kengkawan aku yang turut teman kan aku tunggu majlis berarak ni kat luar dewan…..thanks to ZURA, HUDA,..depa dua ni turut menjadi tukang penenang aku time tu….ehhe kelakar kan bila ingat balik saat tu…aku macam hapa jeeeeeeee…mulut asik sebut takutt takuttt…apa benda aku takut pun tak tau… yang pasti aku rasa separuh badan aku dah tak jejak tanah…melayang kemana…

setia meneman pengantin takut...hehe

tu dia pengapit main peranan..menenangkan pengantin..."senyum tak perlu kata apa apa"..wahhhh

terima kasih peneman setia si pengantin gabra..HUDA, ZURA, FIZAN
 
Majlis berarak sepatut bermula pukul 1.30 tghari …tapi ada sebahagian keluarga encik awak sudah kesesatan..jadi tunggu punya tunggu sampai la hujan turun ..ha ko …berlari kebasahan pengantin lelaki masuk dalam dewan…jam dah kul 2 ptg…tak nak la buang masa… berarak pun bermula… aku yang dari tadi asik duk gelisah …kelegaan sebab tak yah aku berarak jarak jauh..depan dewan sudah… tapi lega tak habis lagi… aku nampak kelibat orang dalam dewan pun dah ramai…adussssss gawat gawat….camner la kaki nak melangkah ni… bila kompang di palu…apa lagi jom jalan…sila slow slow okehh…jangan main laju jeeeeeee….auwwww malu aiiii jalan beriringan ngan encik awak…banyak lak tu mata memandang…….

berkejaran pengantin lari ...hujan turun daaaa..nasib sempattttt

sempat bercakap cakap ngan encik awak aku takut ...heppppppp nak kena ni pengapit sound

sebelum tu sila bersalam ngan suami yerkkk...ampun dosa bekas tunang...hehe

siap sedia melangkah masuk dewan...paut lengan rapat yerrrrrr ...kalau aku jatuh orang sebelah pun boleh jatuh sama...hohoh

stop dulu depan pintu gerbang tinggi untuk bergambar....pehh rasa kurus tinggi lak disitu..motip?? uwekkkkkkk

ok kompang dah stop...jalan daaaaaaaaa....sila jalan slow..laju kang ala berkawad pulak

pengapit kecik sorang je...boboy mengamuk on that day...patutnya sepasang laki pompuan..tepi aku tu melor..pengawas kawad...kontrol jalan aku

apa la yang dibual Encik Awak ni...aku kecuakan cover senyumm...orang ramai takuttt sgt tergolek dog time tu



PERASAN TAK ?NO RED CARPET..HUWAAAAAAAA..NANGES OKEH..PIHAK DBKL LUPA PASANG...BENCIK TULLLLLLLLL...REASON TAK BAGITAU.....


















Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

10 comments:

Softtouch [Hanim] said...

sy faham perasaan itu..mmg takut n gabra sungguh..Tpi akhirnya selamat sudah...

Pepel BoNda AmaNi said...

huda....hari tue xsempat aku nak jumpa dia..huhuhuhuhuhu

shuhadah Zainol said...

hadoiii...teringat camner plak turn shu nanti..hehehehe....

x sempat masuk dewan pengsan..hahaha...

Nadine said...

Padanla cari mana gamba boboy takde. Hehe, takpe Mimy, time I dulu, main flower girl pun cabut tak sempat nak berarak sbb dia dh ngantuk nak susu n nak tido. budak umur 3 thn la katakan. hehehe :)

Unknown said...

yang penting dah selamat wehoo ~

Unknown said...

tp tengok muka hang cool ajer hehe

Unknown said...

tp tengok dlm gambo hang cool ajer

Kaseh said...

suka tgk pic ko salam en awak..sweet jek..ko percaya tak ko dah jadi bini org ni mimy..ingat aku dolu2 masa ko awal2 bercinta..kat umah inaachik...malu2 lagi korang masa tu....lahai..skang dah kawen dah..alhamdulillah moga berkekalan hubungan korang hingga hujung nyawa..

Liyana said...

takut ler bace.. time sy mcm mana la agak eh. pengsan kot mcm akk. hehehehe

Queen said...

seyes..ko sangat berseri2....hehehhe

time aku berarak dulu...jalan sikit nye laju sampai orangtegur suruh slow sikit..hahahahhahahhaha....


beb..aku doakan ko cepat preggy..dapatkan anak somel2....amiinnnnnn

=)

Google