THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 November 2010

Apsal Tak Appear Gambo Ni??

Hari ni gambo yang korang appear kat blog termasuk aku punye tak dapat tengok....sengalllllllllllllllllll.....apa makna baca entry bergambar tapi gambo tak leh tengok...ibarat minum air tanpa gula...tawarr hambar kelat.......jiwa stress kacau bilau ni...aku nak siapkan draft entry pun tak dapek lol...dah la berlambak gambar...gambar tak leh tengok langsung...aku ingat blogspot problem..oh tidak ...aku rasa kannn...hmmm kemungkinan besar telah di BLOCKED oleh company........huwaaa udah udah le nak block...FB pun  tak boleh bukak....takpe sabo lagi takkan blogspot pun sama...tak sanggup...meroyan tak berlagu aku dah ni...haihhhh gambo pun berkira ke? mencikkkkkkkkkk.....okeh okeh suh aku jadi pekerja dedikasi la ni...baekklah..serius aku tak sukeeeeeeeee....
dah tak dapat nak ekpresi blog ...




p/s : maaf tak dapat nak mengkomen blog anda hari ini..alasan..camner aku nak komen...gamba aku tak dpat nengok....









Important : Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image. MIMY HAMID

8 comments:

shuhadah Zainol said...

alahai...ciannye.. akak keje mana kak? semua nak block ni..

Pepel BoNda AmaNi said...

alolo sian ko nok....ibarat orang celik tapi buta la nie kan..hahahaha sabaq nok sabaq...

Myn said...

yg kelaka nyer dia block gamba dr blogspot jek. hentah hape hape jek.

Nailah Azman said...

aik ? yeke ?
neklah dapat je tengok kt blog sis ni .
xde masalah pun . hihihi .

Nailah Azman said...

aik ? yeke ?
neklah dapat je tengok kt blog sis ni .
xde masalah pun . hihihi .

InaAchik said...

syian nok mimi syayang mucuk ni...

-anidaothman- said...

depa dengkiiiik......cisss

kella said...

hadoooiii.... same kita nih! hmm asal ko keja kat tm kene ler..

Google