THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 September 2010

Cosy Place, Wangsa Maju - 4 orang BFF

Ngan 4 orang BFF ni lak...aku dah plan nak buka pose sama...macam macam tempat dalam kepala otak tapi sumer tak menepati pilihan...kali ni aku yang organize...so aku decide pilih Cosy /Cozy Place..kat Wangsa Maju KLSC..semua datang harus bertema yer.........tema kali ni PURPLE / UNGU...dan aku hangkut baju raya jugak...uhh harus basi dan ulang tayang...ok tak pe tak kesah...lawa tak??yang penting berbaju kurung...sopan sikit di bulan Ramadhan...

Dan aku yang baek gogonize ni aku bagi gift kat depa sorang satu kuih raya Semperit...comeii tak?? huhu gambar adalah super banyakk..tak kose aku nak citer ..korang layan gambo korang tau tempat ni cantekkkkk...yer bagi aku cantekkk..tahun depan Iftar leh pegi ek...buffet pun berpatutan...RM32++..kira cincai RM35 la....ok apa..makanan best!!!!!!!!..dan tempat nak posing lawa.......dan malam tu tripod baru dah rasmi..hehehe...sila tengok gambar kegedikan 4 wanita yang sopan ayu ...huhuhu...sumpah  laki tak lari nokkkkkkkkkk...boleh blah kannnnn..














































2 comments:

Anis Azalea said...

haha..akhirnya...gamba aku bwk plate tu mcm kelako lak nengok..mcm bendul jek..

Ann Ishak said...

nis...baju ko nampak lebeh ijau, purple nye ala2 jer (dlm gambo)
in person nampak purple plak...ajaibbbb

Google