THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 July 2010

Wanna Be A Model ??



Wanna be a model.?? hahaha....percubaan mengurus dengan meminum benda alah di bawah...badan tak jadi macam model habis aku jadi bahan...hahahah......kata budak yang promote kat aku ..brand 2b model ni dah tip top..ok ok boleh try...segala mak nenek semua ko nak try kan....takan tetap ko tetap montel wahai diriku MIMY .....okeh nak minum air ni haruslah dimulakan dengan niat..sahaja aku minum untuk kurus seperti model...tak pe tak kurus macam model pun takpe...jadi model gemuk....apa ko ingat takde ada okeh..sila tengok ni CHLOE MARSHALL....si pompuan gemuk menang ratu crown lagik.....ko ada...dia ada okeh...aku takde...huhuhu....harus bravo....clap clap...mak sebagai se spesis se badan macam dia harus bervanggaaaaaaaa.....ewahhhhhh....kemain aku kan...yerla nok...gemuk tetap cantek malatopp tau...ok jadikan dia motivasi okehhh supaya tak rasa terpinggir or rendah diri ...aku tak rasa terpinggir...terover ada la...huhu...dah dah gemuk gemuk aku ni pun baju tetap ada size ikut peredaran fesyen gakk....i loikeeeeeee




eh melalut citer pasal model lak....aku nak citer pasal air yang kebetulan pun nama nya ada bunyi model jugakkk.....pssstt air ni sedap sehh..ada 2 perisa..strawberry & white coffee..opcos strawberry la aku choose...yang penting harga murah 10 paket baru RM30...kira kalau tak kurus tu takla rasa ralat melampau kan...yesszzaaaa











13 comments:

Unknown said...

beb ok ker ni...takde side effect apa ka...kalu bess aku pun mau terai gak..mana nak beli ni hehe

kella said...

woww... tapi minah tu sangat cantik jugak la beb.. :)

-anidaothman- said...
This comment has been removed by the author.
-anidaothman- said...

dear....MENDA ALAH ni ok..cuma sdikit expensive....uhuhuhuh...dh tu dalam 10sacHet jew...jenuhla hangkot Kotaknya.....tapi takpa, kalo akak try ni ok...teruskan saja...janjI chuMIL....=]

aKak try atika beutY "SLIM & FIRM" pn OK gak.....
proses membUang dia FUH maLatopppp dah tu SEYES selera makan jadik bekurangan..

ratusiput said...

alamak beb...kite serupa la...keje nk mendiet je...tp aku skang mls dah...makan memacam badan maintain tong gitu.hazab tol nk turun...ehehe...dh taktau lagu mana nk buat...

Anis Azalea said...

nok, kalau ko berjaya turun 5kg, aku nak try gak..ekekekeke..aku membesar bagai pear la skrg beh..sob sob...

its me said...

buitterfly tu kawan aku da chop nokkkkk , indian girl yg beli..aku jual kat opis nok....kawan pesan aku belikan

fatenton said...

kalau nak kurus jgn makan ayam/daging.. makan ikan je sebaik2nya isi ikan putih :)

~Rina Mazlan~ said...

Awak try lah produk herbalife..sihat dan berkesan tanpa lapar... :)

Unknown said...

menjadik ke air nih? takpelahh bior je lahhh air tuh.. mak sukaa jer jadi model perot berlipat. huhuhu..

RM30 kalau makan mcd..kenyang wehh..

Pepel BoNda AmaNi said...

wah lepas nie mantop la beb ko..jeles la aku cam nie...aku xpenah lagi terai mende2 cam nie..agak2 klu aku terai..bleh dak nok?? :P

InaAchik said...

aku sgt x percayakan makanan2 sampingan ubat kurus begini. aku sekat2 makanan yg mana tahan jerla... yg x thn aku balun jerla. hik3

Ann Ishak said...

aper hasilnya skang ni nok...?!!aku tak sabar nak cube try test plak ni

Google