THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 July 2010

Encik Awak BerHotel Di Hospital

Yer semua pada yang dah tau or belum tau...yer arrr aku kan dan kecoh seantero kat FB...yang baca status aku tau la kot...Encik Awak yang demam itu telah sah di syaki DEMAM DENGGI...tapi belum tahap serius...sebab sebelum merebak aku dah macam mak lampir bising sure heboh suh pegi check hospital gak....dah la demam on off 4 hari ...pastu ngan muntah belahak..cuak lak aku nengok....kalau pompuan tu aku paham le...maybe ngandung ke hapa...ini laki uolls....jangan buat hal ...kang citer JUNIOR versi malaysia....akakkkkkk juge bertanggungjawab...huhu..


Memula gi klinik da 2 kali..pun still tak baik jugak..pastu doc klinik pun advise tak baik pegi hospital lagi better...ok fine...aku memang suka bising bab ni...hari hari aku kena pujuk gi hopital jom...tak mo gak kan...at last aku amik half day gi hantar redah je...aku prefer HKL ..napa ek?? even orang kutuk HKL...yer ar tempat murah orang keji ar....aku tetap konfiden ngan HKL...mmg process rumit tapi sekarang dah ok la...da improve...doktor pakar pn berlambak...aku sendiri sayang HKL sbb aku sendiri buat rawatan pakar di HKL sampai sekarang....tapi takpe ikut suka memasing la...tak kesah pun..janji siat selamat yer dakkk


Then siap check amik darah semua...sah Encik Awak kena berhotel di hospital...dalam erti kata lain kena warded la...ehem...itupun dia tanya aku tau...perlu ke duk wad...aku suh duduk je senang nak pantau...boleh gitu?? yang benor nya Encik Awak ni takut amik darah....sian nengok muka..hahahahaha....oooo kamooo manja ek rupanya...takut makan ubat sumer....kantoi di situ....tgk gambor la...sampai kena pakai wheelchair sebab tak larat nak jalan....sian kannnn....okla jadi ngan itu maka nya bermula la kisah Encik Awak di Wad dan aku jugakk... napa aku?? dah tentu peneman setia anda...okeh stop sampai sini aku kepenatan....next entry aku citer lagi .....lalalalaa....thanks for kata kata semangat anda di FB ...Insya Allah ...semoga sihat selamat semua nyaa amin..







10 comments:

Unknown said...

jaga en awak elok2x kak mimy..ciannya en awk..tp xpe tunangan dia baik hati selalu..pasti cpt sembuh aaa

its me said...

megat konpom turun weight..ko yg jaga konpom naik punye...tak caya...tunggu....hahahaha

mase aku demam border line to denggi tu aku turun nok...pastu time aku berhotel 3d2n kat sepital jaga adik aku salin aku yg put on weight kekdahnyer aku mcm nak bersalin plak kan....

ape pun aku diakan kowang selamat +sihat sampai bebiler....countdown weh lagik bape bulan ni....

zuzie's life story said...

akak harap mimy bertabah okay...hehe..btw marbelesss color n font...i likeeee!!!

Anis Azalea said...

kurus la megat weh...

Mag said...

lorrr..dah sihat ke?

kella said...

mimy.. kau elok ya! jaga en awak sampai sembuh! semoga cepat sembuh!

Unknown said...

beb kalu denggi cepat2 bagi EN MEGAT minum sup ketam taw...harus air tangan ko sendiri insyallah cepat sembuh AMIN....

farahfatihah said...

skg ni mmg tgh musim denggi la...mimi, suh dia minum 100++ byk2..

Pepel BoNda AmaNi said...

beb...take care k...

NeenaAnuar said...

sama lah ngan en. teman.. penakott bukan main kalau suh gie cucuk injection! nampakk jerk macho laki aku tu! hahaha..

btw both of you memang cute! jaga diri baik2 yer... tak lama nak naik pelamin niee! :D

Google