THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 May 2010

Set Tudung Syria Lycra Corak & Selendang Shawl 3rd Batch






Set Tudung Syria Lycra terbaru untuk yang suka jenis kain lycra...apa tu lycra ?? lebih kurang macam kain spandex tu..bergetah..tapi sedap di pakai...ok yang berminat as usual email aku (nor.zmy@gmail.com) or leave a comment...




SET TUDUNG SYRIA LYCRA CORAK = RM20 (not include postage)

LC100




LC110 RESERVED





LC111





LC112 - SOLD





LC113 - SOLD





------------------------------------------------------------------------------------------------




Okeh 3rd batch of set selendang shawl with inner cotton syria...only RM15 per set...nak beli asing pun tak de hal...selendang sahaja RM 10...inner cotton syria sehelai RM7...all not include postage..self pickup pun okeh jek...tak de hal...enjoy choosing...


ITS SOLD OUT...
TILL WAIT 4TH BATCH...
TQ FOR BUYING...



DSC00021
(mix n match with dark choc, light coffe)
SOLD



DSC00026
( mix n match with inner light coffe, black, dark choc, baby blue)

-SOLD




DSC00027

( mix n match with black, white , grey light/dark)
-SOLD





\DSC00023
(mix n match with purple light/dark, baby blue)

- SOLD




DSC00024
(mix n match with pink, yellow mustard, light pink, purple ligt/dark)

-SOLD





DSC00025
(mix n match with inner green fluoresent, yellow light, orange light/dark, dark grey, shocking pink)

-SOLD







**lagi cantik kalau awning tu korang pakai tukar tukar color ngan anak tudung syria /inner cotton ...cuma 3 = RM20 je....banyak stok color boleh dipilih...tapi beli asing asing layer tak termasuk ngan di atas...atas ni dah siap satu set...





7 comments:

NeenaAnuar said...

serious ko sgt sweet bertudung babe! ;D

kella said...

amboi... sudah ada yang baru..

Unknown said...

beb kalu aku bertudung mau aku rembat ni...tapi mak aku tak suker jenis dia mau bawal jugak...tp ko mmg cun pakai tudung...muslimah gitu hehe

Mimis said...

00025 tu cantik gaks.. tp dah sold out pulak..

its me said...

nok da asik bisness jer ni..aku nak bace blog ko nok...huwaaa...sabtu aku pg jln TAR aku nak niaga plak la...huhuhuhuh..ko beli palk ehhh

kella said...

ada kawan ku yg berkenan, nanti dia bgtau aku mana berkenan aku bgtau kau semula ya!

mari klik sini pula
TERIMA KASIH HAFIZ HASHIM, TAHNIAH MALAYSIA

Pepel BoNda AmaNi said...

cantik beb...aku berkenan yang kaler purple tue..tiba2 dah sold out...makanya aku membawa hati yang lara..huhuhhhuh

Google