THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 May 2010

Jawapan Persoalan Anak Tudung Syria

p/s: sori ek..citer bab anak tudung ni lagi...bawa bersabor yer semua ...harap bersabar...tungguuuuu




Penat nak jawab soalan sama...aku tepek la kat blog ni...ini jawapan pada persoalan pasal anak tudung top giler ni....so yang rasa nak beli ANAK TUDUNG SYRIA.. sila la baca yer....tak paham leh tanya lagi..adeh penat mak explain..sampai tersembur air liur ni hahhh...





"1.yes ramai customer tanya pasal tetas tu..it depend on ur head...tapi untuk bagi muncung terbentuk tajam di hadapan...tetas la ikut kesesuaian..sebab anak tudung ni size tak sama...ada yang ketat, lebar...anak tudung syria mmg tak de size jadik ini lah cara untuk membentuk muka...bahagian tetas adalah di bahagian yang kita nak jadikan awning hadapan... see attached picture contoh

2. so far pasal jarak lebar inner tu...just hitam saja yang 1 inci...yang lain semua sama jarak lebar di bahagian tengah...also per attached picture..u can see the different...but FYI inner cotton syria ni size berbeza..tak fix kelebaran yang sama


**lebar 1 inci

**lebar ke garisan tengah
3. ini inner cotton bukan lycra...klu lycra yang double two tone...lycra mmg cantik tp i tak recommended pada yang suka bentuk tudung secara muncung..lycra buka tetas pun akan tetap ikut bentuk muka... ok if anything to ask me..please..no worries i akan cuba explain..even i'm not wearing a tudung but i've experience with my friends yang pakai tudung macam ni..& i dah pakai style tu....and also try to my mum...hope this can help u dear.."







4 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wahai saudagar tudung...aku teringin nak pakai jugak..tapi asal setiap kali aku pakai ku rasakan mukaku kulop wei.....

NeenaAnuar said...

waaa... lepas nie boleh lar aku order dari ko yer yang! :D

NeenaAnuar said...

Eh lupa lak aku nak ckp tadi...

Wooooo... kamooo sgt pandai cik mimy kerana tidak mem-follow saya dari awal.. maka dengan ini anda adelah salah seorang dari followers yg bertuah kerana bakal menerima seciput token dari aku! hehehehe... congrats babe!

so... jgn lupa email kan kat aku ko punyer full address yer..

my email address: cute_ena19@yahoo.com

Mag said...

i pon tetas kalau ketat sangat

Google