THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

20 May 2010

Blog aku pun MC

Disebabkan tuan tanah kedaung blog ni dapt MC yakni MEDICAL CERTIFICATE...bahsa melayu nya SIJIL CUTI SAKIT...yahooo...lama benor tak ade MC...ini le MC pertama untuk tahun 2010....erkkk apa korang ingat aku sesaja buat sakit nak MC..cara tulis macam tak sakit yerk...yerr sakit hati adalah...lalalala...aku ada appointment Doktor..bukan doktor cinta ..doktor hospital le...check up every 6 month...dan automatik konpom dapat MC...jadi rezeki jangan ditolak..bila doktor bagi tu memang dialu alukan...maka aku mood MC ..blog aku pun MC la yer...sebab orang MC nak berehat rehat bersenang lenang lenggang kangkang kangkung sambil tengok tv..membesarkan body...berseksi singlet di rumah. menghadap kipas..ohh heavenn.....besh giler....pastu kat luar sayup sayupp hujan lebat..wowweeee tak sia sia den MC.....bosan jem giler babs...lepas hazabbbb...so korang ada rasa unsur jeles tak disitu?? sah!! apa lagi pi MC...ngeeeeeeeeee



** lebih kurang gini la check up tapi mak tak de bulu dada uollss...
buah dada ada la tettttttttttttttttttt....hehehe...



5 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

patut la ko meriak xyah nak redah jammed kan..huhuhuhu..not gud taw.. :P..MC rupanya..aku taun nie jerk dah hampir habis dah MC aku...masa aku awal2 preggy dulu ada masalah tue yg doc kasi MC sokmo

Unknown said...

MC betul ker MC tifu ni...dengki2 sbb dah lama tak MC huhu

Cromirama Elcy said...

semoga cepat sembuh, sis... - rockers

http://cicaktonjeng.blogspot.com

Anis Azalea said...

ooo mc ya...aku dah guna 3 hari tahun ni..hahahmc bestla sgt?? huh hapdate blog pun takkkk..takat citer mc nak kasik jeles apa kes?? ada aku kisah? hahahah...
mimi citerla laen2 pulak

NeenaAnuar said...

ko sakit apa beb?? apa pun take care yer! jelesss taw biler dengaq org MC niee... hehehehe....

Google