THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 April 2010

Terjebak Adamaya !!!! Nak Balik Awal



Aduh aku sudah terjebak ngan citer di atas ..slot untuk AKASIA TV3 ,6.30 Ptg ...yer tajuk nya ADAMAYA....NA O MEI sudah tamat yer.....series from filem I'M NOT SINGLE...cuma beza kali ni adalah pelakon utama nya kecuali LISA SURIHANI...owh nasib baik dia berlakon...aku sangat suka minah ni berlakon...eh apasal la ko comel giler ha...dah la lawa giler....phewtttt...tapi puas hati sebab pelakon laki pengganti FARID KAMIL adalah SEIN RUFFEDGE...wow sungguh sepadan lol ngan si Lisa ni...aku suka....mau tak suka....aku dah gile....terjebak niiiiiii.....konpom chow awal ...sharp 5.30 ptg sudah tak de muka ini yer di opis.....babai keje sumer ...sambung esoklah pulak ye...hihihihi






15 comments:

Mag said...

suke cite ni!

Unknown said...

iya eden pon sama.... mesti nak tgk... nih macam lebih kurang citer i'm not single kan... kalau farid kamil yg main legi best kut sebab mamat tu kan nampak ego sikit

NeenaAnuar said...

I pun dah TER-layan gak! hehehehe...

Ilyani said...

me tooo....sgt besh... :)

kella said...

apa yg ko cakap ni?
citer ape ni weh?
nape aku tak penah tahu pon weh?
apa sudah jadi ni?
hehehe.. maklumler.. takdek astro kat umah...

"err.. sape pelakon tu weh? tak penah tengok pon?"

aii.. terlebih sudah...

MamaIcha said...

saya pun...balik keje jer, cpt2 tidokan bam-bam :D

Nadine said...

huwaaaaa, sgt jeles wif you Mimy!!
How I wished I can go home as early as you :(

Amiha Ayu said...

akak lom trjebak lagi.. soon kot.
:P

Unknown said...

aku tak pernah dpt tngk...tp aku suker tngk sein hensemla dia tupun sejak dia masuk shati berdansa hehe

farahfatihah said...

me too..terjebak jugak!!!

daela said...

aku pun terjebak nok..hareemmm...

Nanie-Izailani said...

dah terjebak jugak.....dah tgr dr mula mesti kena "I follow" smpai citer ni habis...

Nanie-Izailani said...

dah terjebak jugak.....dah tgr dr mula mesti kena "I follow" smpai citer ni habis...

Megat said...

aik........semua....dah terjerat cerita melayu kerr ....aik ingat kan tak layan.........heheheheehsanggup balik ayg tu ......miss mimy pun sama gak yeeee .....sejak bila layan tv3 niee..... biasanye layan tito jerr kakakakkakaka.......
tp tak per laa janji miss mimy seronok tgk dah

Megat said...

apa pun semoga korang seronok tgk cerita kegemaran ramai tu .......hehehehehehehkakakakak

Google