THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 April 2010

Nak Cantik Macam Dato' Siti Nurhaliza??

Aku rasa ramai tau Tok Ti @ Dato' Siti Nurhaliza dah kuar kan produk kecantikan dia sendiri...pehhhh vanggaa nyaaaa...sebab artis hollywood dah berlambak buat label komestik diorang sendiri...kat Msia pun sama gak tapi special tang Tok Ti ni ..dia kuar tepek mekap nya produk ...uhh i loike......

Semalam nengok NONA dia ada reveal produk ni la sket sket...ahh sudah aku rasa macam nk terjebak le plak...apasal aku tengok dia mekap ...ah lawa giler...adakah sebab muka dah memang cantek...wah jeles disitu...aku dah macam minat lak dengan Krim Simply 5 dia tu...kata nya 5 in 1.....agak2 pakai leh jadi kulit cam Tok Ti tak?? kalau iyer....20 pun aku sanggup beli...huuhuh

Kat mana nak cari??...aku gi tgk WATSON...hmmmmm rasa macam nak beli pastu tak jadi...hahahaha...ahh aku saja je survey harga...nak tau baper range price dia jual...owhh standard MAYBELINE, SILKY GIRL, IN2IT etc....tak delah cecah satu barang RM100.00...ok ar bagus tak mahal ..sasaran pada golongan rakyat msia yang berpendapatan sederhana macam aku ni..jangan pasni naik harga sudah...makin kaya la ko hai Tok Ti...murah rezeki....

Picture Credit to MURAI.COM.MY



** Alamak comeynya muka DATO' SITI NURHALIZA...aku tidak la fan dia ni...tapi aku kagum tengok kejayaan nya...dan semestinya muka nya yang jelita nessssssss...



** blusher ni harga dalam RM39.90...





** set muka ada jenis untuk jerawat, anti ageing, dan normal...tak silap aku set permulaan dia dalam RM39.90






**eyeshadow ni dalam RM29.90 macam2 color ada...tapi kalau dah KOREA produk sama la pulak ngan ELIANTO RM 5 satu...baik aku beli yang murah






** aku pasan eyeliner RM25.90, lipstik RM 39.90....tu jela aku sempat nengok...tapi beli nya tidak...macam siot kan perangai aku...SA Watson tu hangin je ngan aku...promote bagai beli tidak...just nak tau harga je lol...yer ar artis glamer nya produk kannnnn




8 comments:

Amy said...

price mmg not bad tp aku rse lebih kurang same ngn lain2 product jek nok..tp tuk support artis kalo nak beli ape salahkan..tp mebelin ttp best! tol tak?? Elianto pnya eyeshadow mmg bgus nok..dulu2 aku suka gak ngn elianto ni murah dan bgus!

Faizah_Haris said...

macam bes jekkk..... heheheh...

Anis Azalea said...

ah tak salah cuba produk yg dah sah dpt kelulusan halal dr jakim kan..hehe

Mag said...

harga dia boleh tahan kan..packing pon menarik

kella said...

hmmm...
ya, aku pon bknnya fannya juga..
tapi deep down aku bangga gak! rakyat mesia, melayu kita kan..
semoga jenamanya meletop2 sebab kualitinya bagus! rega pun tak mahal sangat kan.. leh cuba nih!

Unknown said...

aku pun terkenan walaupun aku tak ler minat pun dgn dato CT tu..paling terkenan tngk blusher dia...ala watson tu nyer SA buat deek jer suka atila kita nak beli ker tidakkan

Unknown said...

ari tu tengok dalam Nona,Ct pakai produk dia nampak cantik.Kalo tak silap ada satu cream CT pakai yang sama cam BB Cream yang terkenal kat Korea sekarang ni,tak yah pakai makeup base,foundation bagai.Nak kena try ni kalo BB Cream Skin79 pun lebih RM 100++

Unknown said...

mmm... org dah cantik kan.. buat per pun cantik... tp memang not bad la price dia kan... tp kalau betul dia pakai ok la. tp kalau kiter pakai tak dernyer muka kiter tukat jadi cam muka dia kan... hehehe

Google