THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 April 2010

Dating Berdua Sangat Indah ...lalala

Macam biasa citer weekend aku minggu lepas baru la nak citer minggu ni....yer aku tau sudah lapok...tapi aku tak reti la nak hadap blog ni 24 jamm ...pening kepala aku...yang penting satu hari satu entry...boleh laaa dari takde langsung...weekend aku dating ngan emak aku terchenta...sebab aku dah terpinggir dari Encik Awak...hehe dia sekarang bzz keje siang malam mencari rezeki untuk aku perabihkan duit...hahaah...Encik Awak baca hangin je...kata nya..."Aku pepenat keje siang malam yang tukang habis duit adalah pompuan ni"..huhuuh...takpe la Encik Awak keje lah kamu sebelum di kerja kan...takpe dating ngan emak aku lagi best...lama tak berjimba berdua...tekak aku rasa nak makan IKEA..maka mak aku yang juga mengidam nak makan karipap IKEA..jom mak...follow mee.......

** ini emak aku ...pantang sebut IKEA excited..suka kemain hhihiih

**Menikmati makanan IKEA oh heaven....serius lupa diet lagik...

** Aku juga tukang order, tukang amik food, semua aku...aku anak baekk okeh...kalau Encik Awak ada ...konpom dia

**tak payah citer...Alhamdulillah burlpp kenyang...tengok saki baki je la ekk

** i miss my Encik Awak...sekali sebut je terus datang like superman...

** bila la mak aku nk jadi camwhore ni....asal snap je beralih arah...hmmmmmmmmmm

** dah kenyang apa lagi ..mau pulang la.....parking keta pun jadikkk....aduh sapa mak sapa anak ni....mak aku slim shady beb...sebelah baju coklat tolong insapp perut dah tak leh cover tu..


BERDUA JE KE?? JENG JENG DIPERSIMPANGAN DILEMA TETIBA ENCIK AWAK TERCHENTA DATANG JOIN SEKALI ..WALAUPUN KEJAP TAPI TERHARU AKU...HUWAAA.. TIMA KASIH CYG..






7 comments:

Queen said...

tak pernah makan kat IKEA selain bulan puasa....hehehe

Pepel BoNda AmaNi said...

sedapnya meatball tue..maw jugak..maw jugak...bestkan sekali sekala berjalan dengan mak sendiri kan...

psstt: beb..sebab tengok cekodok kat umah ko la nie semalam hari nie aku laju2 jerk beli cekodok jugak..hehehehe

Unknown said...

IKEA...mak aku ker MIL pun sumer nak jer pergi...pantang dgr hehe

takper yg penting ko menten vogue k...hehe

daela said...

bagusnya en tunang ko mimie....hehehehehhee..

Unknown said...

wah bestnyer jenjalan.Karipap IKEA tu mmg sedap.Terkenang lampu tido IKEA baru sehari beli dah dipecahkan anak buah :(
En.Awak tu mmg baguslah Mimy,bertuah ko

Mrs. Norrie said...

masa bertunang...kemana sajer en awak ikot...nanti dah kawin...en awak kata " Awak pergilah sendiri...saya nak tdo" hehehheheh

NeenaAnuar said...

aku kalau pegi ikea food court tu.. mesti tak nak missed makan Daim Pie! perrghh... sgtt mantopp rasanyer! :D

Google