THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 March 2010

Malam Kunang-Kunang Family Aku

Citer makan yang agak basi...tapi tetap mau letak kat blog..sebab kenangan bersama family ku tercayang...last week nya citer masa cuti maulidur rasul hari tu...hmmm yerla tu macam lama la sangat kannn.....malam tu special skit..adik aku Ekin nak banjer sumer makan Free....dah belanja free la oiii..heehe....aku jugak yang tak banjer lagi sampai sekarang.....sabaor ek semua....akak ko sebuk cari duit kawen....tapi takpe tukang topup ada...nanti bakal abg ipau bayarkan...pis pis....abg sulung aku jauh...jauhla sangat...satu family tak dapat join...maka takde la kecoh ngan budak2.... tapi seronok disertai bakal ahli baru dalam family iaitu tak lain tak bukan...Encik Awak...malam itu juga jatuh pada hari jadi mak aku tersayang tercinta terintan terpayung sumer la iaitu 27 Feb..sipi sipi nak tahun lompat ...kalau tak memang 4 tahun sekali la sambut.....ok malam yang hitam itu kita sambut sambil diterangi cahaya KUNANG-KUNANG Restoran...enjoys picca...



** welcome welcome...cahaya malam disinari cahaya si Kunang-Kunang


**malam tu jatuh hari cuti ..so kena queue...ramai orang dehhh...bawa bersabor sumerrrrr


**okeh dah boleh duduk di seat no.29


** Happy Birthday Emak, Ibu, Mama, Mummy tersayang...walaupun dah 5 series tapi tetap maintain...kuwus mak aku dari aku...kek hadiah suprise dari abah aku yang bikin terkejut kata nak pi chow kit jap...rupanya...kek sebiji untuk isteri...how sweet la abah aku...hehe


** menanti makanan dengan penuh sabar...mak aku paling ceria sebab besday dia kannnkali ni jadi camwhore lak..mentang2 la kannnnn...siap ada live band gitu...menarik tapi abah aku tension...bising katanya


** pasangan menyebuk giler camwhore...bensi ok ...tak ready lagi dah snap...time ni aku tengah gaduh ngan Encik Awak...sebab dia poyo sgt malam tu...hihii


** ehem ehem...orang lain besday orang lain dapat henpon baru...tak tunjuk tapi nak bgtau..huhu...tu henpon baru aku yer bukan AIPONG..bukan BIJI BERRY...jus NANGKA TOUCH jek....jadikkk la dari tak de kannn...Thanks Encik Awak ku...



** si sponsor girl menelaah menu untuk belajar masak ...hehehe..TQ again for the treat


** uhh mak aku kemain pilih2 food...macam rhopa nak gaduh je...tak puas hati ada brannnnnn...abah aku i pollow jek...kehendak isteri dipenuhi katanya...wakaka


** biasalah adik2 aku ni sumer giler camera skit..sambil tunggu food snap2 la kan...Encik Awak kena paksa rela la...habis apa guna ikut...hihi


**muka Encik Awak pun nak masuk gak...ha meh aku tukang snap...rela mak nok petik jari tapi menahan marah sbb muka tak de ...


** she'a ladies...hmm memang la...adik2 aku, Ekin & Dira bermanja ngan besday mum of the day...wow..mum is camwhore that nite...belakang tu ada live band ...bingit gegar donggg


** sang suami menyuapkan kek ke mulut isterinya...nak gakkkkkkkkkk..jelesshhh disitu oleh aku


** sang tonang dan tonangan...aku tonyoh je kat mulut Encik Awak....tak lomantik tul ar.....


** amboi abah aku lak kena suap ngan mak aku aka isterinya...semangat abah aku makan kek...hahaha..haihh kata isteri suap kenala semangat waja membara...


**aku nak snap muka ada je menyebok..maka jadi lah gambor tak diingini..yng sorang nampk lidah pun takpe..janji masyuk kan..iskk sigh..pastu dira halang muka aku...yang belakang tu jgn cakap la....tensiii mak...depa ni suka pakat kenakan aku...



** alalalaa..mengada nya'ssssssss.....muahh cikit...tapi tak sampai pun...Enicik Awak sempat menepis hahaha..saja je usik...malu2 cover depan abah dan mak aku yer.....uhuh pandai kamooooooo


**3 siblings ...small, smaller, biggest.....heeheh nak wat camner...but tetap aku nampak mudeeee... kan kan kannnnnnnn


**sudah sudah apa gaduh2...kawan gaduh...sengal...tak gaduhs ehari tak sah pastu ngam pulakkk...


**okeh malas snap pic makan....lapar sumer lupa....nak balik dah ni...meh sumer tangkap gambo wajib depan restoran.....


** partner ku Encik Awak aku aka tonang aku....gambo sumer kena partner...nasib ikut kamoo ikut yer..kalau tak haruslah aku sorang tegak pacak macam tiang bendera


** yang paling penting...mak dan abah aku jua berpartner....ini pasangan sherasi...tak dpat di pisah kannn......yeahhhhhhh...mak aku kata aku belangkas...diorang ni lagi la SUPER DUUPER belangkas


** ini partner sama ini..ekin & dira...shomelll lol........pecah rahsia jap..dira pakai baju aku lol...haahah pis pis






12 comments:

Unknown said...

happy birthday to ur mum...suker tngk dua2 pasangan romantis...hehe

Unknown said...

Mimi,bukan takat ur mum & dad jer pasangan sherasi, u dgn En.Awak pun apa kurangnya,sherasi bersama ler katakan..
Kalo kat Nilai 3 mcm-mcm ado Mimi doorgift,mau rambang mata.kalo kat blog Eida,Mimi boleh tgk Sista coklat tu,mana tau berkenan

Myn said...

lol hampeh punye kakak,sempat lagi tu bocor rasia.. kat mane nie weh? nape aku tatau cey...

Unknown said...

sweetnya tgk mak & abah kak mummy...romantik smpai sekarang..

noradzlina.kamdani said...

kak u got ur mum's eyes

Nadine said...

Mimy, best tak kunang2 nie? ape signature dish dia? teringin nak try.. :)

Mag said...

en. awak dah jadi macam menantu dah sekarang=)

NeenaAnuar said...

Happy birthday Untie!

Kunang kunang memanbg bestt kan! I dah plan nak gie lagi nie.. tapi tak tau biler...

eh you.. all 3 sisters je ker? tak dak boy? kalau you 3 sisters... kite serupa larr.. I pun 3 beradik pompuan semua... sama gak.. ade small.. smallest... biggest! hihihi...

Mimy Hamid said...

POSH76 = aku tiru diorang ..hehe

Eda = ala eida, choc cepat cair la

Mimy Hamid said...

Emynz = citer apa yg ko tau haaaaaa

Mia-Ina = tula mentor kami tu..Insya Allah nak jadik cam diorang

Mimy Hamid said...

noradzlina.kamdani = yer ker?? rasa mata i sepet lol

Nadine = i think ok la..nice gak sbb cepat..my dad mkn one dishes dory fish kunang-kunang..nice

Mimy Hamid said...

fabulous.farah = eh memang menantu hantu la..hahah

NeenaAnuar = kunang2 dah dekat ngan my house..nk gi roger ek..ehhe..i ada 3 sibling sister & 1 brother but dah kawen jarang join la

Google