THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

10 March 2010

Aku Sebuah Mesin Shredder !!!!!!

** pic update




Tajuk di atas tak de kaitan ngan karangan UPSR....ingat lak aku dulu mengarang karangan mesti ada aku sebuah, aku seekor aku sepasang....ahhhh tak de kene mengena....memang aku sekarang mesin shredder tau tak ??keje aku untuk minggu ini adalah koyak mengoyak kertas sampai hancur.....mesin shredder dah la rosak siot,..kasi buang lombong lagi bagus...hampeh tak guna...aku la pemangsa koyak kertas kann...serius sumpah dah macam apa meja aku ni...gaji dibayar keje nya simple je...mudah tak??..haha...tekanan jiwa aku mengoyak kertas- kertas ni...apa ingat senang ke?? dari tahun 2001 zaman tok kadok okeh...tak kisah la kan dah koyak tapi kalau dah disuruh aku koyak ala2 halus mulus bak mesin shredder...apakah??? tangan aku ada mesin seperti itu....hai komplen la komplen...nak je aku koyak apa yang patut.....


pehhh sambil mengeluh lap peluh ..rambut pun dah serabai ni ha...aku rasa bukan post secretary dah ni...aku rasa bekerja di kilang kertas...tapi kalau kertas tu aku jual...sure aku kayo tapi nan ado...opis la yang kayo...sekarang ni cakap banyak tak guna..jari jari ku sakit semua...serupa lagu daa...
tangan dah krem gila babs.....apa tak nya koyak cebis cebis je keje aku... adoii renovation oh renovation memang memenatkan aku la......aku yang lemas dalam timbunan kertas longgokan........takpe janji jangan jiwa koyak okeh...tak de ganti...huhuhu












9 comments:

NeenaAnuar said...

jaga2 with your hands yeah! jgn kene paper cut!! ouuuchh!! sgt sakit kalau dah kene walaupun seguris!

Anis Azalea said...

mesti penatkan..belila mesin baru..byk wei 2001 dah 9 thn tu

Anis Azalea said...

mesti penatkan..belila mesin baru..byk wei 2001 dah 9 thn tu

noradzlina.kamdani said...

huhuhu, jgn terkoyak dokuman yg lain sdh asyik sgt mengiyak kertas, nape x recycle jek?

Unknown said...

baca entry akak ni dgn ayat akak nak gelak pun ada..sabo jela, jd mesin shredder ye...tangan2 mau kena jaga,sis...

Unknown said...

Mimy,eida ada coretan about u kat my blog.

Ika Razak said...

kak mimi time we all punye renovation pun kene shred banyak kertas.. sampai kene pinjam mesin shredder tambahan.. pastu kan.. kene koyak gune tangan jugak sebab banyak sangat sampai mesin tu stuck la tersangkut la. heheh.. tapilepas tu ketas2 shredder tu kitorang jual pastu wat jamuan.. :D

Mimy Hamid said...

NeenaAnuar = so far tidak neena tapi terkepak adala adehhhh

Eri-chan = mesin ada..tapi 1 dah sumer berebut...sapa dpt dia dulu

noradzlina.kamdani = tu yang risau tu..hayoo banyal

Mimy Hamid said...

Mia-Ina = yerlah mmg mesin shredder akak ni ha

Eida = sudah dibaca..alahai malu saya

Ika Razak = korang dah lepas azab yer pindah randah ni...hihiih..

Google