THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

31 January 2010

Saje Gedik Tetiba Nak Hapdate


Jarang aku update blog on weekend...tp dah sengal nya pasal...aku wrote la something...yang benornya weekend selalu tak lekat duk umah...asyik berjalan je kejenya...heheheh...bukan dating okehh...meeting je...yo la tu tak nak ngaku ...yang best minggu ni straight cuti sampai isnin....yahooo......maklum la aku kan keje Key Ell...eksyen skit kat orang Selangor....uhhuhuu...


Tapiiiiiii weeknd ni mencabar..huawaaaaaaa ..sebab my encik awak demam teruk la effect satu body....sampai takleh bangun...cuak okehhhh...takpelah demi terchenta sanggup aku half day on friday meredah gi umah encik awak kat puchong...tak pernah la aku jejak sana...sesat tak sesat aku redah je laaaaa...mmg sesat pun.....terpaksalah kacau call encik awak walaupun sore mamat ni dah ala2 serak2 itik...tak bermaya je...terpaksa maaaaaaaa...kang aku sesat sampai JB..sapa nak jawab tu??? mampuih gue...dah le pusing2 sampai minyak aku pun tinggal E...aku kan gelabah....aku call encik awak aku yang nangis...huwaaaaaaaa...cengeh tulllll...yang penting selamat sampai okeh...opsss bukan berdua okeh...adik encik awak pun ada...aku tengokkan sekali ...kan tak pasal ada yng tepon JAIS...demam gak berjangkit...jadikla aku bibik jap...hehehhe..


ok selesai sudah menjadi juruBerawat....ikutkan esoknya sabtu plan ngan mak aku nak ke NILAI 3...ehem cam biasalah..bila tarikh dah nak dekat2 ni...macam2 la nak beli...encik awak kata dia dah sehat skit....so dia willing to drive....tapi tengok macam tak okeh...telinga mamat ni merahhh...sah demam tak kebah lagik...takpe ar biar aku drive....sian plak nengok...dah le NILAI panas giler...dah macam ikan kering aku duk berjemur......tak tahan giler..beli satu dua benda je....pastu blah balik KL...one reason sebab sian kat encik awak dah terlepek tak sehat....dia pun rest je la kat umah aku....so mmg la tak de dating2 on weekend...semua jemputan ke majlis2 tak dapat

pegi....sori yer..coz my other half demam terukkk...terukk la juga sampai kena hantor la balik umah putera raja sorang ni....mak n abah aku pun ikut gak...amboi amboi jeles jappppppp.....caring nya mak abah aku ni.....kalah anak sendiri ni...motip jeles disitu....hahahaha tak pe aku suka....senang hati...hubungan aku direstui...amin....




p.s : encik awak moga cepat sembuh okehhhhhh...misss u nak together together sesama...





4 comments:

JMR said...

cuti 3haRI EK...ni jeles ni ..aieh...

Naomiehasmi said...

mimi...akak suker mimi panggei dia tuh..ENCIK AWAK..hihii

Unknown said...

so caring...alangkah bestnya klu fiance caring me now & buat mcm akak...tp, x kan nk ngade2 selalu kan...huhuhu

Unknown said...

mesti en awak demam sbb ko buli dia ngecat hehe

Google