THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 December 2009

Detox Hari ke-2 Sayur !!! - Oh Tidakkkkkkk



Hari ni hari ke 2 untuk Detox day..tapi hari ni hari vegetarian...oh tidakkkk..mak tak makan sayur...even ada sayur campur2 dalam bihun ke apa ke..yang kena paksa rela makan ialah Encik Awak...semua kasi dia..heehe..sure pera
bih..tengkiu !!..sebab tu kulit aku tak cantekkk tapi gebus mantoppp kira okla tu kannnnn..hikhikhik nak jugakkk!!!!...buntu aku pikir apa sayur yang boleh makan ni..ahh belasah la menu macam semalam...buah lagi..dah macam tokey buah aku rasa...apa tak nya sebeban beg jinjit aku bawa buah...bukan untuk dijual tapi kena baham...aummmmmmmmm....klu aku bawa sayur kang dah macam apek jual sayur la pulok..


Pepagi pencatit menu makan aku, Encik Awak la..dia tanya makan sayur apa?? aku cakap makan epal je..dia kata gi cari tomato...oh lupa tomato , timun, carrot adalah sayur...grrrrr...timun ?? no no ...tak makannnnn...carrot tak juga...oh yer tomato...ha yang ni okehhh....mana pulak aku nak beli tomato bolat ni..aku terus expose kat FB..kecoh la seantero kannnnnnn...TQ MYN..komen pertama dari orang menara bgtau ada kat gerai western kat level 3...alohhhh bluur mak jap...okeh tengahari gi redah makan tomato yang sedap makan begitu saja...petang tak tau tapi untuk hari ni je aku dah melantak 5 biji oren + 2 biji epal + 1 biji belimbing.....okeh sekian saja report aku untuk hari kedua berdetox yang dah macam detox hari ke 3..ahhh belasahhhhhh....esok lusa aku tak tau la apa jadi detox aku...yang pasti yang keluar pun berdetox detox...ngeh ngeh...






7 comments:

Myn said...

ur welcome :P ko tak suke carrot beb??? fav aku tu,aku siap ratah ngan thousand island tgk tv sampai adik aku gelar aku arnab. Jumpe ke tak gerai western tu? hahahaha good luck mendetox kan diri

Kaseh said...

aku nak buat gak la detox ni..tapi tunggu anak buah aku balik dulu...kalau dorang ada umah macam susah aku nak tahan godaan tak makan..hehhe..apa2pun goodluck beb..

Unknown said...

celaru juga memikirkan menu sayur...moga kte kuat smgt la ye

Gerb said...

Aku berjaya dari pagi sampai ptg,
Balik rumah dah kebulor kecik roti.

Egg tart tu beli kat Berry's Cake House

daela said...

nok..tomato ni baik tuk kulit juga...kulit ko gemu mulus & tulus...uii bertambah cantik la..nnt..aper pun kita sama2 mencuba tuk kuruskan badan...!!!go..go..go..

Filla said...

weh amacam berat konpem dah turun byk ni?? tak sabo aku nak tgk keberkesanan diet ni... tabah ler ko ni... aku soka!!!

kella said...

wah... bagus bagus..bagus.. :D

Google