THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 December 2009

Detox Hari ke-3 - Final Tapi.....

Dah cukup detox contest untuk 3 hari...fuihhhhhhh cabaran sungguh...gilerrrrrrrrrrrr crazyy...tau tak aku asyik kuar masuk toilet..ngan terkenchh laa...ngan pelaburan laaaaaa...ni makan buah banyak le...tapi bagus tu toksin kuar...huhuuh..yer la tu kan...aku dah tak terikut apa detox aku nak makan...aku makan je la apa je janji bukan nasi...buah tetap...aihh kata buah beli berlonggok..kena perabih aku la kannnnnn...berdetox- detox la kuar pasni...turun ke tak malas amik tau...tak kose......yang penting detox ni mendisiplin kan aku tentang menu makan...sebelum ni aku ni diet nasi tapi..minyak , bergoreng aku sapu..pastu berat turun sikit tau aku meraung kannnnnnn...dah dah...tak payah meroyan...aku kena buat detox ni sampai detox tepu ni kuar...banyak ni...mencikk makkkkk....


Pada organizer contest Ms Flo Alfera ....thanks bebanyak..contest ko ni telah merubah rutin cara pemakanan aku...sikit2 ar dulu beb..nak drastik kang...ko lapar baham semua depan mata ka
nnn...pastu gedempol berganda balik...tak kisah ar turun ke tak janji aku cuba berdetox...tak turun esok lusa aku buat balik detox ni yer...dah mak nak pekena susu ibu low fat milk ....sodapppppp.....hmmmm hari ni detox lagi tapi nak cari 8 biji pisang ..waaa like monkeybone la plak...tapi mana nak cari pisang ni...aku beli pisang kat chow kit hari tu habis kena perabih abah aku...dia pun tak sangka anak dara dia buang tebiat nak makan pisang...sebab aku yang benor nya geli pisang ni.....tak suke tak suke...srakng kena suke suke suke.......huhuhuhuhu....

**kredit Encik GOOGLE





6 comments:

its me said...

weh ade tak kekuncupan enzim lemak dibadan nok..wat detox ni..kalau ko ade kekuncupan aku nak try lak ni...huhuhu aku stand by pisau jer jln mudah ilang kan lemak ni..aku tarah sesikit lemak lebihan ni

Myn said...

banana split kira pisang gak ke ?hahahah! *larik*

Nadine said...

congrats Mimy! :)

Flo Alfera said...

No harm to try! turun atau tidak belakang kira yg penting kita buat semua ni utk kesihatan ryt? so keep it up gal..u can do it!

Flo Alfera said...

No harm to try! turun atau tidak belakang kira yg penting kita buat semua ni utk kesihatan ryt? so keep it up gal..u can do it!

Unknown said...

terer la hang ni aku klik2 samsung utk hang yer...hehe

Google