THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 November 2009

Mood Blogging Belum Panas Lagi...Bawa Bersabar


holaaaaaa....sangat lama giler aku tak jejak blog mental kesayangan aku...lebam weh nak baca komen...tapi assistant aku selalu update kat aku...hehehe..sapa lagi My Encik Awak kuuuuuuu....hehehehe...dia rajin buka blog aku sebab tugas dia mengklik nuffnang...huhuhu..jangan lupa klik klik okehh...rezeki di kongsi bersama....sorry uollss...mak amik mood skit nak hapdate...sabar yer...kasi mood mari..sekarang mood dalam kepala otak banyak pikir le...macam2 ada...maklumlah kannnnn....haishhhhhh serabut....opsss gambo bawah bukan aku sudah tukar imej....testing testing pakai tudung sesuwai takkk??? konpon bakal Mak Mentua sayang menatang minyak yang penuh....silap haribulan terpecik minyak panas....aduhhhhhhhh!!!amacam...huhuhu...saja je kasi pembuka line blog bikin sopang...sopang la sangat....hehhe..till wait ya aku hapdate blog...bawa bersabar...sambil buka tu sila klik klik...macih macih........



15 comments:

Mag said...

canteekkk sangat..sesuai~

=D

Kaseh said...

ko dah pakai tudung ke beb.. comel lar.. sejuk ati mak mentua ko ni..anyway aku dah klik2 mrpotatooo

Nadine said...

sesuai sgt!! cantik dan terletak je. kemas. :)

Unknown said...

ohhh yer ker? nak mak mertua tatang bagai minyak yg ponohhh kena pakai tudung.
aiiisehhh itu pasalll lahh mak mertua aku keji btul tgk aku. jgn kan nak pakai tudung atas kepala..tudung periuk dia pon blom tentu aku pegang kalo balik sana. auuuwwaa auuuwaa... huhuhuhu...

bagus bagus...ko ni..kompommm jadi isterii & menantu yang solehah...

Unknown said...

comelnya awk pakai tudung...
=)

Anonymous said...

weh, lawa seh ko pakei tudung!!! pe kate ko pakei trus, komfem kawin dulu dari aku! hehehe

MamaIcha said...

sweet jer dear...sejuk mata memandang :)

en.awak said...

syukur..... alhamdulilah....

sory laa.pakai tudung ker atau tak tidak melambang kan keperibadian....
tu semua terletak pada hati ...
yang penting hormat pada org tua...pandai mengambil ati dah ok

tul tak ayg......
hehehehe

en.awak said...

nak pakai tudung kena dgn rela ati...
klu ati tak rela.....
tak boleh dipaksa....nti tak ikhlas pulak..... heheehe

pakai tau tak janji ati kt gembira
tp tgk laa tempat nyee lak.klu dah semestinyee kena pakai tudung pakai laa heheheheehe
tul tak AYG...........kakakakakaka

en.awak said...

ayg memang cantik pakai tudung......

comel sgt2......

cute sgt......

d.a.m.i.q.u.l.a said...

hoh cun la,sbb muke ko ade iras2 arab sket.sgt2 cun pakai tudung lilit

nuny said...

serius sis memg cun sgt....kitowg doakan semuge sis eclass ek...sHomEL larhhhhhhhhhh

dillazag said...

manis je rupa adik kakak yang sorang ni.. :)

Unknown said...

comeinyer hang pakai tudung.....hehe

nazlin said...

sweeeetnyeeeeeeeeeeee...cantikla limy pakai tudung...mmg sesuai...ayu sungguh...

Google