THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 November 2009

99TN -Update Hari Ke 16 - 22...(lost 2kg)



Okeh kena hapdate hari ke 16 hingga 22...yahooo berat ku turun 2kg..baper tu rahsia...tak leh bgtau...syarat pertandingan tak izinkan letak total timbang..tunggu final okeh...Alhamdulillah usaha lebih kurang 22 hari tanpa nasi aku
berjaya mengurangkan 2kg....tinggal 77 hari untuk tengok hasil yang memuaskan.......sikit ke hapa pedulikkk..janji berbaloi gak aku tak makan nasi...disaksikan oleh saksi utamaku Encik Awak...setelah result kuar....aku apa lagi..terlompat-lompat kesukaan...ha yor la...pastu melantak Ayam Goreng MCD...tapi takpe la...yang penting aku tak diet cuma tak makan nasi jekkkkkkk.....



** heheheheheh.......doa aku leh pakai baju pengantin idaman ku...amin...tapi bukan baju ni ...baju ni testing saje..

Menu Hari ke 16-22

16/11
bf - roti krim jagung
lunch - rojak buah
dinner - roti cicah asam pedas


17/11
bf - roti krim vanila
lunch - aiskrim + kopok BBQ
dinner - ratah ayam masak merah


18/11
bf - roti krim vanila
lunch - roti cicah smbal telur
dinner - bihun hailam

19/11
bf - roti burger
lunch - ratah rendang ayam kampung, roti cicah kari mak nrl.
dinner - sup suhun

20/11
bf - bihun goreng
lunch -
dinner - Mc Donald (set ayam goreng pedas)

21/11
bf - roti sardin
lunch - bihun goreng
dinner- tak ingat tp yg pntg nasi takdeeeeeee

22/11
bf - tak makan apa2 (bgn lewat)
lunch - tomyam & kek SR (celebrate birthday)
dinner - pizza dominos





8 comments:

Ida chubby said...

tahniah..tahniah..ok sangat la tu turun 2kg...saya x timbang2 lagi...tunggu hujung bulan..hehehe :)

Ika Razak said...

tahniah.. ni yang ika nak ikut ni.. ika pun nak wat la.. tapi nak wat 100 hari tnapa nasik.. hehehehe :)

Nadine said...

*clap*clap* teruskan usaha anda ok..

ps: comel gamba mimy posing ngan baju kuning tu :)

en.awak said...

ayg= tahniah coz ayg berjaya turun berat bdn ayg....
semoga ayg terus berusaha...
sayang sokong ayg dri belakang...

RedLife2Love said...

congrates kak mimi.. wah! tak lame lg dah same saiz la kite.. hehehe..
caiyok2..bkr smangat utk diri sndiri gak nih.. nk lost more kg within end of this year.. =)

kella said...

wah! menjadik ya?
weh mimy nak bgtau ni! aku pun betting ngan Mr Hubby aku! cabaran tak makan nasik sampai ujung tahun nih! wah... doakan keberjayaan akuh! ko dah turun 2 kg? hebat siot!

Unknown said...

beb congrat u like nice with the outfit hehe

2kg to banyak taw...keep it up yer

Unknown said...

beb congrat u like nice with the outfit hehe

2kg to banyak taw...keep it up yer

Google