THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 August 2009

Wanita Bertopeng di Mid Valley

Jom mari mak buat citer bergambar...asyik story mory penat deh nak kerah idea..sakit kepala hotak aku yg sememang biol ni...ni ha nk citer mak kena paksa rela gi MID VALLEY sebab bos aku suh beli Donut KRISPY KREME ...biasa lah mak kan SECRETARY cum RUNNER ala2 DESPATCH ..sbb opis nak wat acara makan2 kat opis....KEBUNCITAN hebat berlaku lagi ....review je la gambor...siap ada driver amik lagi depan lobi Menara TM...gempak tak??rupanya abang teksi yang hensem lagi macho..kulit putih...mak teruja!!!.....ni ada yang kena minta no tepon ni dgn alasan * senang saya call nak panggil teksi* ...wakakakka... ermm dh terpanjang skit la ...review je gambo bawah ni...


*aku test power gi masuk mid valley pki mask...nak elak H1N1..orang sekeliling pandang aku macam hapa...macam aku ada buat salah...dari pintu masuk sampai naik escalator....isk tak paham betul... .tapi apa yang aku tengok mmg tak ramai yang praktik pakai mask...macam jakun babun nengok lagi ada....

* ni ha dah sampai ke kaunter KK..sesi memilih dah settle tinggal nak bayor jela...harga leh tahan RM37.90 for Double Dozen...ha makan pasni smpi lebam...jangan kencing manis sudahh..nengok aku dlm KK pun duk pakai lagi mask...eceh jaga kesihatan baekk punyeee

* disebalik topeng tu mak senyummmmmmmmm sokmo..tapi korang mana nampak..puas aku menyengih bagai...mask menutupi segalanyaaaaa...rugi tak nengok senyuman mak yang sengeh kerang tu...shomel tauuu.. *geli's

* pis pis kacang pis...pakai la mask utk kesihatan anda..jangan dah kena baru nak pakai..yg sebenarnya aku ni nk test pakai mask ni kat kawasan public...camner reaksi orang ramai gamaknya..hmm lemas tu jangan ckp la...mak nak cakap butir tak jelas...harus pendiam pakai mask ni..**takder maknanya wahai si kepoh **...tak tahan tu bila habis lipstick kena cover tau jangan bg terkena mask tu...inilah dia wanita bertopeng di mid valley tu...*** chowwww








LOVE BEBEH

7 comments:

Anonymous said...

Siyes lemas pakai face mask tuh..lagi2 klu nek tren..pehh..mcm nak mati kelemasan pon ada.

(jiran sebelah utara)

yaya said...

i hari tuh gelabah cari face mask kat area damansara semua farmasi habis stok, 7 eleven pun sama. Serious we all need to wear face mask since H1N1 jadi lagi serius...

its me said...

meh aku lak nak try pas ni...mcm the mask of eryn tak hakue...nokkk ko tgh beli makanan apo tu nok...bosan lak aku sabtu ni...jom berjimba

Mimy Hamid said...

Anonymous(jiran sebelah utara): ko nak mati kelemasan ke mati H1N1??

yaya : dahsyat tul penangan si babi ni..mask laku..sold out

Ms AiReEn MoHd : try la nokss...manatauko leh jd ZORRO pompuan...jimba apa nya..wabak babi byk lol..huuhuh..baik ko duk umah masak

Real Woman said...

hahah..bagus betul u ni pakai mask! kalau i, tak kosa walaupun tahu akan kepentingannya di masa kini! apapun...krispy kreme rulz!!! i suka yg glaze tu..makan 3sekali hadap pun boleh..that's why my size 'maintain' okeh!

Mimy Hamid said...

Real Woman:ala..sje je test tu..tu yg rmai jakon babon..wakakaka..mak yg glam diva ni tggelam lor.....mak KK xmain la 3..1 dozen pon bole..tgk bdn ler...

eKiN said...

aku pkai xde pe2 pon...dorg tgk ku mcm xde pe2 yg pelik pon...myb, kau pkai nmpak pelik n ala2 kelaka kot...hakhakhak..

Google