THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 August 2009

AlFatihah buat Uncle Sunny

Tiba-tiba pagi Ahad aku dan family dikejutkan ngan berita tergempar...dpt call dr Auntie Paul..inform that Uncle Sunny dah Meninggal Dunia on Sabtu kul 8.30 mlm di Hospital KK, Sabah....Innalillah..according to Auntie Paul,Uncle Sunny kata nya meninggal dunia mengejut sakit dada sekaligus merangkap sakit jantung...its happen tiba2 je..selepas dia mengadu sakit dada pada malam yg sama....btw, Uncle Sunny ialah Auntie Paul nya abang kandung..Auntie Paul tu which is Mak Sedara aku aka wife Pak Sedara aku..aku kenal Uncle Sunny masa trip aku gi Kota Kinabalu, Sabah with Syira & Fizan..dia lah volunteer jadi kitaorg nya tourist guide merangkap transport...dia la yang wiling bawa kitaorg jalan2 sekitar KK..sampai la kitaorg balik hotel - airport....teringat jasa baik Uncle Sunny...mmg tak akan dapat aku lupakan... miss the moment with Uncle Sunny in Sabah...Semoga Uncle Sunny ditempatkan di sisi Allah swt..Al Fatihah..


* satu2 nya pic kenangan terakhir with arwah ..time nak arrived to Airport KK nak balik KL ..pujuk nya pujuk akhirnya dia mengalah join breakfast together....







LOVE BEBEH

4 comments:

Liyana said...

Al-Fatihah,semoga roh beliau dicucuri rahmat...

Filla said...

Al-Fatihah buat arwah..

kella said...

Setiap yang hidup pasti akan pergi jua.. Takziah..

Mimy Hamid said...

Thanks u all..

Google